Demà St Pere (8 abril)

avui ha port hi ha hagut bon ambient, jo he navegat amb la nova 3S 96 lts i 5,5 i com sempre passa amb tramuntana doncs anava de passat a algun moment justet, tot i que al final quan he marxat la gent sortia amb 4,7 i 4,5.

en total aquest migdia erem a l'aigua 9 - 10 persones que no està malament per un dijous laborable.

aveure si demà s'aguanta tot i que jo ho tinc molt complicat per escapar-me. [crybaby]

Osti Jordi, amb el temps que nus coneixem d'aquí i essent de Cadaqués..... colta jo ahir vaig estar a Port. vaig arribar a les 17:00 i vaig navegar fins 19:30. anava amb ezzy panter 4.7. quan vaig entrar jo hi havia una naish i una gaastra amb 3S.....però era guiri!!!
fins a quina hora vas navegar??

ahir va ser genial, moolta rampa per saltar al final de la sessió que el vent estava x 4.2

ostres xavi, doncs no varem coincidir per ben poc, jo sortia de port a les 4:48 (hora rellotge del cotxe quan passava per davant aparcament terra entrada port), cagant llets, pq tenia una reunió a figueres a les 5:00. que evidentment van haver d'esperar-me pq no vaig arribar a temps.

l'home de la naish i taula JP és un jubilat belga, que sempre aquesta època ve a passar un mes a port, i el guiri de la gaastra i 3S l'havia llogat a l'escola poc abans de jo marxar. Vas veure el del kite? aquell tiu dominava un culló, va fotre algún vol per sobre el veler que estava ancorat que acollonava.

windsurfer007 dijo:
Hi ha bon parte de Tramuntana i no tinc curru així que a veure si algú s'anima !

Per comentar la previ feu servir l'apartat corresponent sisplau: LA Previ :) Gràcies.

Aquest post ja ha estat mogut.

Volver