Dies 12 al 14 octubre

fersan

Totalwind Hero
Sembla que hi ha tramuntana? Una mica fluixa per Sant Pere Pescador, a veure si tenim sort i entra una mica més fort, que quan es fluix no es pot navegar.

www. Kawaii.tc

Aviam si millora per k si no, res d res mestralet molt fluix i a mes pluja per el divendres.

...i 15 pels que podem aprofitar el dilluns!! [big-laugh] [big-laugh]

A veure, m'estranya que encara ningú hagi dit res i fins fa dos dies encara s'escrivia al post del pont de la mercé... Nois, que s'ha de mirar endavant!!

A hores d'ara veig:
Pals divendres
Feina dissabte (jo, vosaltres podeu fer punts amb la familia)
Garbí diumenge tard (segons windguru només costa central, segons windfinder 20kts a tota la costa i fins i tot una mica més a Girona)
Pals dillluns

Amb les ganes que tinc espero que es compleixi, si no, [muro] [muro] [muro] [muro]

De momento no haria grandes planes, la previ cambia cada dos por tres...
Y la tramuntana parece que viene con lluvia... no pinta muy fuerte... ojala me equivoque!!

Dejame soñar un poco "joer"!! [risas] Si que es cierto, pero movimiento parece que habrá... coche cargado y al vuelo a por lo que salga. Yo los dedos cruzados ya los tengo, que tengo un mono de vela pequeña que me muero.

Divendres mestral, dissabte mestral matutino i diumenge garbi al trabucador (per cait jejeje [rotofacepalm] )

Jo crec que millor elecció França per ara, quan pinten nuvols a Girona, no entra el vent, dilluns un bon dia jajajaj a veure si es mou una mica per diumenge.

www. kawaii.tc

jo no ho veig gens clar! cada vegada que obro el windguru la previ ha cambiat totalment... a veure quan s'estabilitza...
que torni la garbinada del diumenge PLEASEEE!!! [porreta]

Bufff ara mestralacu per divendres i diumene, apart del dilluns k pugui grrrrrr.

I la 5,2 i la 5,9 asi como la tabla d 100ltes i la 84. Ara donen mestral per tots els dies [bonk]

I voleu dir que Port o Pals no poden ser una bona opció per divendres? Ara la previa del divendres ja es mes clara, i a més he escoltat als de TV3 i aquest matien deien que la tramuntana i el mestral començarien a bufar aquesta nit.

Quan ho diuen a Tv3.... :)

Volver