Dies 12 al 14 octubre

Windgurú diu Garbí a la costa central diumenge, però també marca molts núvols i aquesta convinació últimament no acaba de funcionar..

El dia 12 fantàstic per 5,5 a Port-Barcarès. Al matí, amb ratxes. A la tarda, continuu, a vegades passat.
Baston ha marcat 18-22 de mitja a Leucata.

radjo dijo:
Em riumar nien para 5,3 -5,8 y tabla 100

En canvi, Baston ha marcat 9-15 de mitjana tot el dia a Riumar. Això no coincideix amb el que diu en Radjo. Hi ha cap problema amb l'anemòmetre a Riumar? Aquestes condicions han estat tot el dia, o només al matí?

carlesmicro dijo:
El dia 12 fantàstic per 5,5 a Port-Barcarès. Al matí, amb ratxes. A la tarda, continuu, a vegades passat.
Baston ha marcat 18-22 de mitja a Leucata.

radjo dijo:
Em riumar nien para 5,3 -5,8 y tabla 100

En canvi, Baston ha marcat 9-15 de mitjana tot el dia a Riumar. Això no coincideix amb el que diu en Radjo. Hi ha cap problema amb l'anemòmetre a Riumar? Aquestes condicions han estat tot el dia, o només al matí?

Jo no vaig anar pero vaig seguir una mica el vent amb el busca i amb baston, crec que baston marca una mica menys, a riumar a mes a la platja hiha menys vent que a dins normalment amb mestral.

Hoy otra vez a le goulet, 6,2 por la mañana, luego para 5m.
Mañana como lo veis? Parece un poco aponentado... sant antoni?

Creo que el baton esta en la marquesa no en riumar y no toene nada que ver en algun momento estuvimos por encima de 20 y en la desembocadura mas

el disbte a Eole, 5.7 al principi just...a la tarda...fort
i ahir molt ratzejat a le peucheurs...5.7 fort quan entrava la ratxa, hi han hagut mnillors findes.

i avui a pel tripet!! [windsurfing.gif]

Volver