Dies 12 al 14 octubre

Malgrat x 5.2 passat a estones x 4.5 pero in gran diaaaa

Avui m'he perdut el dia, tot i que no sé si hauria estat massa fort per mi. Vaig confiar en el parte de ponent del windguru i no en el sud-oest del meteocat. I aquesta vegada crec que l'han clavat els del meteocat, no? Jo és que pensant que s'aponentaria ja ho vaig deixar córrer i vaig fer plans alternatius. Com estava la trencant, not?

Estic veient que dimecres sí que hauria d'entrar un bon garbí. Estic pensant demanar-me el dia de festa per aprofitar-lo. M'esperaré a demà.

Viernes para 5.8 en Riumar, sabado aun mejor y hoy para 5,8 en miami platja [platano]

ekualo dijo:
st antoni amb 5.3 fortet!! yuhuuu!!
hi havia algu x alla? moltes veles simmer
jo hi era, amb simmer 5,3 taronja i despres 4,5 blau... i taula patrik, pot ser més reconeixible!
amb que material anaves?

A Cabrera des de les 14:00 alguno amb 4.5 altares amb 5.0. Constant , l'anemòmetre anava de 20 a 24kn fins les 18:00. Entre kites i Ws uns 25. El waterstart d'un costat sembla que ja està al 100% [platano]

asi sin que venga a cuento: os habeis dado cuenta que el gasoil esta mas barato en francia? (10c menos). Como cambian las cosas [shot] [shot] [shot]

tema previ, vaya festival!!!! Hoy y mañana garbi; miercoles, jueves, viernes: FESTIVAL en saint cyprien, para los que pueden ir claro... Que dure, que dure! [porreta]

Volver