Diiiiiiisabte garbi!!!!!

Pues no ho se, a CAstelldefels 0 patatero, aixo si sortin el solet. Qui sap a lo millor despres de deinar entra algo.

de moment x aqui res de res, nubols y vent inexistent , de fet el parte comença a partir de les 12, pero pinta lleig.

camara a calella, aprop del spot

http://www.hinternacional.com/cam1.php

quin temps fa per barna?

Ha sortit el sol i esta de GArbi, pero 3 nussets de res, igual cap al migdia acaba entrant.

esperarem, i farem una mica de mitgdiada [smilie=gayfight.gif] a veure si hem recupero!

sembla qeu vol aclarir.. cabrera esta entrant ponent 10-12... fatal!

tot hi aixi vaig cap al club, ni que sigui a veure que!

Sres., a la hora que es y no habiendo voz de alarma de "garbinadita", creo que hoy no nos mojamos ( por lo menos yo ) !!. Alguna opción para mañana???

Un saludo a todos...César

Bueno al final 1.5 horetes Castelldefels pero surant, sense planejar :-(

Donç al final ha entra a malgrat no? he vist que a les 15 hi havia 17 nusos de mitja de garbi, pero ja m ha fet mooooolta mandra, dinar carregar el cotxe, anar fins alla, navegar sol??? un altre dia sera. [crybaby]

Al final molt bona sesió a malgrat [platano] [platano] en menys de una hora a passat de res a 17-2o a les 2 erem a l'aigua amb 7.5 metres i als dos bordos passats.

Gent del foro radjo i altres han estat... partíceps!

uns 10-15 winds i altres 10-15 kites ...La majoria amb 5.3- 5.7!! bona temperatura y sol casi tota la estona!

I aixo que a la 1.30 ho donava per perdut!!

A palamós hem consta que no ha entrat , el que confirma malgrat com a bon lloc per les garbinades!

Salut!

Sembla que aquesta època el SW és bastant imprevisible... apareix de cop i se'n va de forma inesperada. Res a veure amb l'estiu, que s'enxufa al migdia i fins que es fa fosc.

Heu arriscat i heu triomfat. Sou uns cracks!

A Bcn a penes ha entrat res. Mala època.

Malgrat, un 10.

(Jo mentre de rebaixes i marujeo).

Salut!

Hola a todos,
alguna opción interesante para mañana??? Hoy hemos pinchado algunos pq. ha entrado ya muy tarde...que lástima!!!!

César

Mecachiiiiiis, yo he estado consultando el busca hasta las 13h y al ver que no lo he entraba en Malgrat lo he dejado estar.

La proxima no se me escapa [bonk]

2010 estrenado con 5.9 y 90l.....malgrat no falla
un saludo radjo, que al final no me he acercado con las prisas...

Algu sap perque entra millor a malgrat que altres llocs, es la orografia, es casualitat, tenen ventiladors??? [smilie=gaydude.gif]

salvipardas dijo:
Heu arriscat i heu triomfat. Sou uns cracks!

A Bcn a penes ha entrat res. Mala època.

Malgrat, un 10.

(Jo mentre de rebaixes i marujeo).

Salut!

Je , je jo no arrisco gaire..... 15 minuts de cotxe i les mofes de la dona si no fa vent...

sino no hi hagues anat pq pintava fatal...

Pero si no ens podem queixar malgrat es comporta!! [egipto.gif]

jvr jo diria que es cosa de la forma de la costa sumat al la serra litoral no??

fixa't que just alli la costa canvia de platjes de sorra a la costa brava....

apart que som aixi de ben parits!! [victory.gif]

Aquest efecte es nota mes a l'hivern que a l'estiu, a l'estiu a les grans ciutats entra el termic degut al rescalfament de l'aire amb els edificis i els carres (no es broma).

Barcelona per exemple és una plana envoltada d'una serralada.

A l'extrem sud hi ha Montjuïc, al mig el Tibidabo i a l'extrem nord la serralada de la marina crec. Aquesta orografia pot tenir alguna cosa a veure amb el fet que el garbí entri tan bé... però a l'hivern ni es nota, a la primavera i estiu, afegit a l'escalfament de l'asfalt, sí que es nota.

Adjuntos

• barcelona-03.jpg
    barcelona-03.jpg
    305,4 KB · Visitas: 492
jo crec que malgrat si ens fixem en el mapa, esta just a la entrada de la vall del tordera que fa un pla entre la serra corredor y montegre de casi 800 metres i la de sant feliu tamb aprox y aixó fa de embut.

Es per dir alguna cosa pq no tinc ni idea... [risas]

La veritat es que es curios.

valls1.jpg

Volver