Dijous 12, ¿Garbí a la costa central?

per deu! una mica de vent normal!!! [sorprendido] a veure si podem navegar els pardillus! [qpasaneng2]

millor dijous! que divendres marxo al monte!

"Vent normal" Jajaja ajaja!!! Ja tens raó, ja. A veure si m'escapo el divendresssssss.... si hi ha sort i aguanta

quina sort que teniu... a l'empordà "nord" hem punxat força aquests dies, dilluns de la setmana passada va ser molt bó, però després dimarts ja va afluixar i res, tota la setmana parats, diumenge va entrar tard un força 5 però no va aguantar gaire, aquest dilluns va tornar a poder-se navegar pero estava molt "guarro", molta onada i vent inconstant jo vaig sortir amb 97 lts i 4,7 i constantment passava d'anar molt fort a parat. i ahir al matí alguns varen navegar però quan jo vaig arribar a port ja havia parat i no hi ha previ en tota la setmana i pinta que anirà per llarg [crybaby]

caram!! jo pensava per les fotos que era fort per allí dalt!!

http://web.mac.com/ciber_992/J.Ciber_99/09-11-09-Windsurf_Pals.html

Be, aquesta nit hem arribat a 2º al montnegre... a veure si fot una bon a escalfada i s'aixeca un termicot interessant a malgrat!!

ummmmmmmmmmmmm mala epoca pels termics company, a partir d'ara ha de ser tot isobàric.

ep no puc pas estar-hi d'acord.... el fenomen termic no es pas esclusiu del estiu. No et dir{e que es menys frecuent o mes local pero es dóna tot l'any... si les condicions son adecuades pot ser tan o mes fort ara que al estiu. [saludo]
de tota manera la meteo es una mica ciencia / una mica interpretacio personal de que es i pot esser...

Ahi te lo dejo, tu mismo

http://es.wikipedia.org/wiki/Viento_térmico

vaya , d'acuerdo con eso ...pero eso es a nivel casi planetario no?

asi como le llamas al viento que se genera debido a la inversion termica que se produce durante el dia a causa de la diferencia de temperaturas entre agua, valles etc...?

a malgrat tb a entrat pero nomes s'ha navegat amb form....

ostres!!! bona previ per el cap de setmana...... de garbi! jo no hi sere!!! [aiba]

A veure si dema entra....

que va tiu.... aun no la tengo, ayer en el club con los dientes largos viendo como otros navegaban. [aiba] [aiba]

La verdad es que desde que vendi mi tabla grande ...a mediados de octubre solo he navegado 1 dia...imaginate si la hecho en falta!!! 😁

espero que hoy si que navegaremos con material " [qmeparto] mediano"

en cuanto la tenga en marcha ya te aviso por si quieres subirte...

Yo estoy hecho una mar de dudas, quiero comprarme una tabla que planee con muy poco viento pero que a la vez no sea demasiado tecnica y exgente, no se si comprarme una formula, una slalom o una freeslalom.

Como peso muy poco creo que una formula a la que suba el viento y el coppy me va a costar controlarla ¿no?

I creus que no et pasara amb una slalom? o penses que no son tecniques? i la veritat jo per una freeslalom m'agafaba una freeride.

Ja ho he pensat Alex, però la diferencia es que son 40L menys lo que ni ha entre una slalom 120 y una formula, menys volum mes controlable ¿no?

Volver