Dijous 14 Costa central

not

Totalwind Legend
Atenció l possible garbinaso de dijous. Aneu buscant escuses....mal de panxa, el nen al metge, etc....

Pinta bé per dijous, però avui també pot entrar alguna coseta daperitiu

Avui també sobretot barna i voltants , no se si ens arribará alguna cosa al tordrera. De tota manera no prou clar com per inventar escuses [meparto]

Al final ha entrat per formula .pero cap big day de big sail [meparto]

Vavavavavava! Ha d'entrar demà algo a Barna, confio.. [ojos]

mmmm ojala pero continuen amb tramontana per adalt i aixo dificulta la entrada del vent de garbi. Pero es primavera o sigui que pot pasar de tot [platano]

ayer nada de nada, a parte estoy contracturado que parezco un abuelete [fcp] me parece que para mañana na de na por mi estado fisico.

sembla que si... ja veurem! avui ha entrar per formula pero he preferit descansar.... [big-laugh]

De tota manera meteosim continua donant previ

display_map.php

Ara ja si s'ha espallat del tot... donen llevant suau tots els partes... [muro]

Radjo cabronasssss decideix a on vols anar que ens tens a tots sense venttttt [meparto]

Joder macho yo no quiero decir nada, pero ha sido decirlo tio y 10 nuditos de Garbi en Castelldefels [vaca.gif]

hablas desde tu subjetividad, eres más pesao que fernadito que mató una vaca a besos macho y déjate ya de añdir sesiones en el MWS ese de vela de 8.5 y media hora, que esas no valen pa los hombres, tanta 8.5 y tanta .... en vinagre [qmeparto]

8.5 y 30min? ya te gustaria, mis sesiones son todas buenas, por cierto que pasa que me revisas las sesiones?. Necesitas navegar mas tioooo [windsurfing.gif]

Volver