DIjous 19

not

Totalwind Legend
Sembla que poder tindrem altre cop garbi per 6-7mts aveeeerure!

i el mes important solete!

ja es començara a allargar el dia ja. Per cert sembla k el cap de setmana tidrem un parell de dies per 4metrets i 74ltrs.

alextxell dijo:
ja es començara a allargar el dia ja. Per cert sembla k el cap de setmana tidrem un parell de dies per 4metrets i 74ltrs.

On???? a Riumar???

Si dijous no navego segurament m' escaparé divendres a Riumar (dissabte i diumenge no puc [aiba] )

alextxell dijo:

Ummmm , si que la tens petita..... [smilie=worship2.gif]

Dijous, home jo hem contento amb 6mts (encara no he pogut probar la mojo), pero sino amb 7.5 i mar plá tambe.... cada cop pinta millor! A veure si s'infla o es desinfla...

Untitled-6.gif

de ilusión tambien se vive...
Untitled-2.gif

por dios que se cumplaaaaaaa

display_map.php

Això fa molt bona pinta i sembla que la previ va agafant força en lloc de desinflar-se [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Con todos mis respetos a los 5 millones de parados, pero PUTO TRABAJO!

silent dijo:
Con todos mis respetos a los 5 millones de parados, pero PUTO TRABAJO!

Silent, estoy por pedir que hagan dos subforos, uno para días laborables y otro para fines de semana [qmeparto] cuando no puedo navegar intento no mirar la precia, y no entrar en el apartado previa del foro. Pero por dios que entro buscando información para el fin de semana y me encuentro cin un Jueves de Garbi.... y con sol! Ai dios.... si no es que me sepa mal, es que NO QUIERO VERLO [big-laugh]

por si te sirve de consuelo el parrte ha pinchado un poco...igual al final queda en slalom...

parte.png

display_map.php

que va NOT, no me sirve de consuelo, me sabe mal por los que si pueden, la verdad es que ojala todos los Jueves fueran buenos, que lo disfrute alguien [applaudit]
ya intentaria adaptar mi horario. [big-laugh]

si es que me quejo por vicio.... navego poco, pero mas que muchos otros trabajo delante del mar y los lunes y miercoles me puedo escapar para navegar una horita al mediodia, y navego uno de cada dos fines de semana.... tampoco esta tan mal.

Parece que este fin de semana, que tengo libre, quiza hay un poco de tramontana... con eso ya estoy contento los 5 dias que toca esperar :).

Bueno , tampoco te creas yo preferiria ir a tope de curro i no poder escaparme.... [muro] Pero bueno... hoy ya me lo resrervé pues tiene que venir el chico del baston a la base para reparar la estación...

not dijo:
Bueno , tampoco te creas yo preferiria ir a tope de curro i no poder escaparme.... [muro] Pero bueno... hoy ya me lo resrervé pues tiene que venir el chico del baston a la base para reparar la estación...

Doncs li pots comentar alguna cosa sobre el funcionament de l'anemòmetre de Sant Pere, que s'ha tornat boig i marca més de 70 nusos de ponent. [sherlock.gif]

A kastas ja comença a funcionar i s'ha posat a 10 konts en un moment!! Això té bomna pinta [windsurfing.gif]

carlesmicro dijo:
not dijo:

Doncs li pots comentar alguna cosa sobre el funcionament de l'anemòmetre de Sant Pere, que s'ha tornat boig i marca més de 70 nusos de ponent. [sherlock.gif]

89 nusos de garbí a Palamós????? Baston, Baston! [sorprendido]

Al final Un bon dia amb 6mts y 95 litres i 83kg

Per fi he porbar la mojo, una vela mooolt potent , te molta força per també tira una mica de la ma de escota, amb la botavara mes baixeta i algo mes de tensió a baix i en escota i magnífica!

Anava amb aquesta combinacio fins a 14-16 ja molt justet, pero amb 16-18 ja vas de perlas.

Aquesta vela en 6.7 ha de ser la bomba.

Bon dia per mi a kastas amb 6.5 i 96l, tot i que més vela no hagués fet nosa, però un dia acceptable amb solet i bona temperatura. A veure quan es repeteix [roto2gaydude.gif]

Mi primera intención era subir Malgrat pero he visto que en Cabrera tambien entraba y me he quedado allí

Según el busca un par de nudos menos que en Malgrat.

Genial con 6.2m y 100L [platano2]

Aprovecho para agradecer desde aquí a los compañeros el club de Cabrera que me han dejado un alargo y gracias a ellos he podido navegar [heavy]

Volver