Dijous 23 i Divendres 24

wind-carlos

Totalwind Hero
Mensajes
2.264
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Algú s'apunta a Pals o St.Pere? Té molt bona pinta.... [applaudit] [platano]

Salut!
 
Sant Pere s'está portant excelent aquests dies, desde que jo he arribat només ha punxat un dia, 9 de 10 i basicament amb 6metres algun dia amb 5 i altres amb 7.5.

Avui esperem sud ratxejat pero fort... dema mes moderat i per dissabte diumenge nord. [smilie=gayfight.gif]
 
Not, tinc intenció de pujar demà a St Pere, però em fa por que amb el sud que està previst s'aixequin aquelles sèries d'onades punyeteres. En funció de com es comporti avui pujaré demà. Miraré avui per la webcam de l'Aquarius si veig onades, però si m'ho pots aclarir tu també per aquí, millor.

Vinga, a veure si m'ajudes. Adéu!
 
Avui a Pals passat amb 6.0, demà més!

A veure el cap de setmana...
 
Avui a Sant pere molt be x 5.2 , sense problemes amb el mar, dema mes moderat. [applaudit]

SI vas per la gola avisa gemma!
 
Avui a primera hora be per 6 o 7 mteres depres de sud molt inestable.... Com ha anat gemma?

Dema possible tramuntana tarda-vespre! [applaudit]
 
Not, m'ha anat fatal. He anat a Empuriabrava, però no he pogut passar les sèries d'onades, que des de fora no semblaven massa, però quan t'hi ficaves.., déu ni dó. He arribat a les 14:15 h i no semblava que tinguessin massa força. He dinat, he muntat, i quan m'hi he ficat ja estaven més fortetes. I a part no feia gaire vent. A St Pere no estava igual? Potser no vénen tant de cara? He estat dubtant de si anar al Tropic Beach o a Empuriabrava, però com que quan hi ha tèrmic a Empuriabrava sempre entra millor, i em va més bé per carregar i descarregar el cotxe, al final he anat cap allà. A la Gola no hi vaig mai perquè crec que no hi ha massa bon lloc per aparcar, no?

Jo, amb sud, ja no torno a pujar més allà a dalt. La mar que s'aixeca amb sud no m'agrada gens.
 
Avui Pals un altre cop passadíssim per 6.0, no escarmento. El problema és que soc massa vago per anar al cotxe a canviar per 4.7 [fcp]

Gemma, aquests dies està bufant de mitjana entre 15 i 20 nussos i el mar és completament pla. Pals podria ser una bona opció.

A veure si m'ajudeu. Demà no tinc molt clar si entrara o no i si val la pena llevar-me dora: http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895

Gràcies i salut!
 
Gemma, aqui a la gola surten els alemanys amb 140 litres alets de 40 i veles de 7mts, no hi ha onada, home poder si una mica pero si et fa la guitza, camines una mica i fas water.

Jo tampoc domino massa i surto be.

Cap a empuriabava es fa mes, de fet jo hi cenyeixo aquest dies buscant onades, hi ha alguna zona on si caus es un putada ja que la onada trenca , trenca , i trenca molt seguit i es difici tornar a pujar.

Pero aixó depen de on es posin es bancs de sorra. Poder el millor lloc es el tropic.

Quin greu... [sorprendido]
 
Eric, crec que l'any passat, quan vam coincidir, era un sud-est. En canvi, fa 2 anys, amb previ de sud em vaig trobar amb el mateix plan a St Pere. Ahir anava sola, però allà a Empuriabrava sempre hi ha la mateixa gent i també pots preguntar als altres què fan. Molta altra gent com jo tampoc va poder passar les onades. Un va trencar el màstil i la vela per la meitat, i jo vaig decidir sortir de darrera per no acabar igual. No, no, jo amb sud no torno a sortir.

Not, com està, per aparcar, allà a la gola? Potser veient com estava la mar, abans de descarregar el cotxe ja hagués hagut de baixar cap a St Pere. Però no crec que variés gaire. D'onades també n'hi havia d'haver.
 
wind-carlos dijo:
Gemma, aquests dies està bufant de mitjana entre 15 i 20 nussos i el mar és completament pla. Pals podria ser una bona opció.

Ostres, doncs a Pals no hi anava mai perquè sé que és spot d'onades i jo fujo de les onades. Així, amb vent del sud el mar està completament pla? Això és lo meu. I com està, per aparcar, allà? Aparques a qualsevol punt de la platja o hi ha alguna zona destinada als de windsurf?
 
gemma79 dijo:
wind-carlos dijo:
Gemma, aquests dies està bufant de mitjana entre 15 i 20 nussos i el mar és completament pla. Pals podria ser una bona opció.

Ostres, doncs a Pals no hi anava mai perquè sé que és spot d'onades i jo fujo de les onades. Així, amb vent del sud el mar està completament pla? Això és lo meu. I com està, per aparcar, allà? Aparques a qualsevol punt de la platja o hi ha alguna zona destinada als de windsurf?

Pals és d'onades amb tramontana, amb garbí no he estat mai però es pla pla. Al principi de la platja, on antigament hi havien les antenes, es veu que hi ha un lloc on s'acanala i s'enxufa molt més fort amb aigua plana, es veu que es un trocet curt però que bufa bastant més fort (Capgirell dixit).
 
A la ballena va estar molt fort i relativament constant (Encara que això és molt subjectiu). Veles de 5 m, i d'onada, hagués estat millor una mica més. Encara que això també és molt subjectiu. La meva opinió és que amb sud, quant més aprop de l'Escala, més fort i constant. I també menys onada. Hi ha algun dia que no és així, però quasi mai a l'estiu.
 
gemma79 dijo:
wind-carlos dijo:
Gemma, aquests dies està bufant de mitjana entre 15 i 20 nussos i el mar és completament pla. Pals podria ser una bona opció.

Ostres, doncs a Pals no hi anava mai perquè sé que és spot d'onades i jo fujo de les onades. Així, amb vent del sud el mar està completament pla? Això és lo meu. I com està, per aparcar, allà? Aparques a qualsevol punt de la platja o hi ha alguna zona destinada als de windsurf?

Porta uns quans dies bufant així i el mar és completament pla, ahir no hi havia res de res, ni 0.5m. Una altra cosa es la tramuntana, que aleshores si que el mar és torna impracticable, almenys per al meu nivell.

Els windsurfs es posen a Cap Girell majoritàriament. Ahir deviem ser uns 35-40.

Salut!
 
Que bé! Gràcies pels vostres consells. Provaré Pals per a la pròxima previ de sud, enlloc de St Pere. Ara miraré cap a on és això de Capgirell.
 
Es pla pq ve de terra, pero es bastant segur. Aixo si si trenques visita a les medes.
 
Volver
Arriba