Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
not dijo:Sembla que entre dijous i divendres poden pasar algunes isobaras juntetes... algu m'ho compra?
a veure si queda algo per divendres.
Com que t'estas iniciant en el tema dels vents? si diu que ets un Totalwind Gurú..Eric / wind dijo:Tot just m'estic iniciant en aquest tema dels vents, pero crec que, especialment a la costa Central, el que mes trobarem aquets dies son els Garbins Termics entre 8 y 18kn i crec que aquets no surten a les previs, per tant s'ha d'estar atent als anemometres si tiren mes cap a 8 o cap a 18 ¿No?![]()
![meparto [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif)
Dissabte!ekualo dijo:dma i disbte poden ser grans! almenys a la provincia de Girona![]()
![]()
![windsurf [000203E9.gif] [000203E9.gif]](/foro/smilies/000203E9.gif)
jvr dijo:jo tirare cap a dalt, algu estara per sant pere o leucate, dissabte sembla que entrara alguna cosa.
Gpe dijo:jvr dijo:jo tirare cap a dalt, algu estara per sant pere o leucate, dissabte sembla que entrara alguna cosa.
Jo pujaré cap a dalt, suposo que no farà falta pujar fins a Leucate..., estem en contacte!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.