Dijous es el dia...

not

Totalwind Legend
Sembla que entre dijous i divendres poden pasar algunes isobaras juntetes... algu m'ho compra?

veig q pel litoral gironi, els dies seran el divndres i el dsibte, un dia de sud i un de nord! com magrada!

¿ com veieu demà per Malgrat? Windguru, marca que hi haurà mes o menys 14 nusos per la tarda, ncara que ja no hem fio massa.

Esperem que n´hi hagi vent que ja porto massa temps sense navegar amb bones condicions [windsurfing.gif]

Ja veurem que fa...el diumenge tambe es va deisnflar la previ, pero aquest es un sport d'aquells on si no s'arrisca no es pisca...

Collons de 8 a 18 segur que encertes!!! [smilie=gaydude.gif]

SI normalment tenim termics de 15 nusets per aixó la vela de 6-7 es la ideal a la costa central.

Pero avui ha de pssar un front a la tarda vespre i aixó ja no es vent termic, el que passa que les isabres van molt separades i aixó es mala senyal.... pero tot i així!

display_map.php

Eric / wind dijo:
Tot just m'estic iniciant en aquest tema dels vents, pero crec que, especialment a la costa Central, el que mes trobarem aquets dies son els Garbins Termics entre 8 y 18kn i crec que aquets no surten a les previs, per tant s'ha d'estar atent als anemometres si tiren mes cap a 8 o cap a 18 ¿No? [sorprendido]
Com que t'estas iniciant en el tema dels vents? si diu que ets un Totalwind Gurú.. [meparto]

A malgrat tenim 12-14 nusos desde les 10, aixó no ho fa un térmic.... [bonk] A veure si aixeca fort!

Al final poca cosa, una bona sesió amb formula (per variar) pero res del que esperavem.

Un bon rato fortet amb 11 metres.

Molt be per l'alex que ha practicat tota la tarda com un valent!

Not, Pels que sabeu ha sigut poca cosa, però per mí, no necesitaba gaire més vent. Inclús quan ha pujat el vent, ja hem començava a costar. Ara a practicar el que m´has dit. [neng]

Home poca cosa tampoc que estic baldat! [platano] Pero tenia ganes de material mes petit!!!!

Ânims que els inicis son molt durs , pero la recompensa es molt gran!

jo tirare cap a dalt, algu estara per sant pere o leucate, dissabte sembla que entrara alguna cosa.

jvr dijo:
jo tirare cap a dalt, algu estara per sant pere o leucate, dissabte sembla que entrara alguna cosa.

Jo pujaré cap a dalt, suposo que no farà falta pujar fins a Leucate..., estem en contacte!

Gpe dijo:
jvr dijo:

Jo pujaré cap a dalt, suposo que no farà falta pujar fins a Leucate..., estem en contacte!

Ok, ha veure com esta la cosa, pals?.... no hi he estat mai!!! sino sant pere o port, farem nit per alla.

Volver