dijous garbinada

He estat a Kastas de 13-15h, amb uns 14 knots +/-. Mar plana i al principi fèia sol, després ja s'ha tapat. Res de l'altre món, però ha estat bé poder navegar unes horetes amb garbí i no gaire fred. A veure que quan es pot tornar a repetir! [000203E9.gif]
 
Avui a Malgrat ha bufat que no vegis, per a mí haguessi sigut millor que hi hagués hagut una mica menys de vent i sobretot menys chopi, encara així ha sigut un gran día.


Not, gràcies pels teus consells i per haverme deixat la taula.
 
Si a mi hem fa mal tot....a tu amb 140 litres!!!no m'ho vull inmaginar...aixó si que es ser valent afrontar els 25 nusos amb 77 de manega!!
 
Ahora mismo estoy destrozado y no me siento las piernas, aunque esto es bueno ya que indica que he aprovechado bien la sesión de wind de hoy.
 
Doncs si, amb la 5.3 s'anava ben fort, amb 4.7 hauria anat potser més cómode però igualmet full power amb la 78...jajajaja, esta tabla es pa matarse!!
Conclusió gran dia Malgratenc, per cert Dani merci un altre cop pel bocata, el proper dia de pernil!
 
Me alegro de que hayáis triunfado en Malgrat, Palamos según el busca tambien ha sido el big day, en castelldefels se ha quedado un poco flojo, pero mejor eso que nada ¿no?

Badalona hoy creo que ha sido el peor spot [bonk] he podido planear casi 1h con 7.5m pero muy racheado, por momentos justo por momentos pasado, pero al menos me ha servido para calentamiento en Tenerife, me voy mañana viernes, ya os contaré.
 
Ahir si que va ser un bon dia.. jo vaig acabar amb 83 i 5.3, la veritat que anava fortet pero el spot molt xulo, això si, una onada molt desordenada.

Dani! Gràcies per tot.. ens veïem.
 
Volver
Arriba