Dijous i divendres garbi!

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Sembla que poder fem alguna cosa els propers dies...

[heavy]
 
I diumenge tambee, avui amb pluja ja veurem pero no sha de perdre la fe!
 
Ha cambiat la previ, el garbi del diumenge pasa al dissabte
 
Jo estic a Almeria, 2 de 3, amb 5.3 i 4,5 amb bones onades. I avui fare 3 de 4 i te bona pinta per dissabte i brutal per diumenge. I pujant, dilluns Riumar!!. Aixo si, em faig gran, entre dormir al cotxe i la falta de forma ja em fa mal tot i no se si el cos aguantara!!
 
Oleee!!
Que cabroon!!
Jo estava pensant en baixar a almeria o escapada a tenerife (tot aixo amb previ) entre el 23 i el 11..
Aviam si tinc tanta sort com tu [ojos] [ojos]
Acaba de disfrutar!!

P.d. ja t'acribillare a preguntes quan tornis.. [goofy]
 
Matt, no stoy teniendo tanta suerte como vosotros, pero no me puedo quejar. Mucho 5.3 con olitas, de momento un dia con 4.5 y olacaas. Tambien mucha nube y ha llovido, pero vamos, navegar se navega, y con matrial de olas! Me lo imaginaba mas "side", creo que cuando esta fuerte, para 4.7 y menos, hay mas ola, entran mejor y es mas side. En ese caso es muy muy recomendable y muy divertido a la vez que "accesible". Mañana toca descanso, pero finde promete rasca. Victor en directo para babear.

Ser, ja jo has llegit, molt recomanable per progresar en onades. Ara, si es fot fort cal material petit... o a fer fotos: Victor Fernandez airlines. El problema de Canaries en aquesta epoca es que no es tan segur, y si decideixes a ultima jora el bitllet puja molt. Almeria es uns molt bona opcio per decidir "last minute". De fet la propera setmana treballo, pero l'altre toca acabar dr gastar vacances 2013, no descarto tornar a baixar! D'ara a primavera van millorant les condicions!!
 
que disfrutis silent! ja ens explicaras! a veure si engancho per aqui alguna cosa aquest cap de setmana....
 
COm t'ho montes silent!!! [neng]

Avui a malgrat bon vent per 6mts! i bona trencant!

1016331_1509034565988882_630918827_n.jpg


1545023_1509032192655786_1129111145_n.jpg
 
Jajaja eso es una rompiente y lo demas........


Silent hoy y mañana la previ es BESTIAL!!! que envidia!
 
A ver hoy malgrat / palamos
Y mañan saint cyprien tendria que funcionar! (Aunque un poco de sur... Veremos)
 
Yo seguramente sant Pere pero desde el lado oscuro, hoy cait skate. En Kastas no daban para mas esos 10 nuditos.
 
Malgrat també per 5.8! molt be! aire fred....
 
Volver
Arriba