Dilluns 05

mariocitys

Totalwind Fan
Mensajes
146
Puntos
0
Sembla que per fi les coses comencen a canviar... aquest dilluns pinta força bé per Sant Pere i més entrada la setmana sembla que entrarà vent del nord [smilie=worship2.gif]
 
Esperem el cap de setmana, que entrarà tramuntana.

Algú sap on és millor navegar a l'estiu amb tramuntana a Leucata? A Parc-a-huitres hi ha moltes algues? És millor Eole?
 
Dema poder entra grabi per la costa central? com ho veieu?
 
La tramontana la veig per dijous-divendres, dissabte ja mor, i amb la calor a veure fins on arriba...

Demà sembla que pot entrar de Malgrat (slalom) cap adalt. Com de fort es posará a Sant Pere amb aquesta previ? No tinc clar fins on haig de arribar (sembla que com més adalt més fort...)
 
Hola companys,

Podeu dir me el millor lloc per navegar amb sud a sant pere ? Que tal al riuet ? Millor a l aquarius?

Gràcies
 
Espero que entri , nome she navegat 3 dies desde sant joan... [aiba]
 
Chameleon dijo:
Hola companys,

Podeu dir me el millor lloc per navegar amb sud a sant pere ? Que tal al riuet ? Millor a l aquarius?

Gràcies

Això ho vull saber jo també? Gola? Empuriabrava? Sant Martí? per llocs que no sigui.... On hi ha més onadeta?
 
a la gola, devant de la desembocadura es fan bones onades...
 
Sant Pere s'ha quedat en una estona amb 6.3. Realment aquest spot em decepciona, no dona més que per slalom amb vela gran, que no es que estigui malament, pero...
 
silent dijo:
Sant Pere s'ha quedat en una estona amb 6.3. Realment aquest spot em decepciona, no dona més que per slalom amb vela gran, que no es que estigui malament, pero...
Amb la marinada a La Ballena han navegat mes de 3 h. amb 6 m. y al riuet encara aura sigut millor, quan a cambiat a garbi ya no ha sigut tan bo.
 
Mmmm crec que en kike navega a la ballena Silent.
 
Jo si pugés a Sant Pere amb marinada aniria al riuet, i a on també està be amb mes onades i acostuma a arribar es a la platja salvatge al nort de Empuriabrava.
Però a on en moltes ocasions esta de PM. es mar endins, quan en la costa i a sur i mar endins i a xaloc, a uns 2-3 km es una passada. Comences a la costa amb sur, després tens de passar un bon forat sense vent i quan arribes al xaloc !a Volar!
 
Sembla que la tramuntana durarà fins dissabte a Leucata.

Algú podria informar de com està el tema de les algues al llac de Leucata a l'estiu? Quins llocs s'han d'evitar i quins són recomanables?

Gràcies......
 
kikeaudi dijo:
Jo si pugés a Sant Pere amb marinada aniria al riuet, i a on també està be amb mes onades i acostuma a arribar es a la platja salvatge al nort de Empuriabrava.
Però a on en moltes ocasions esta de PM. es mar endins, quan en la costa i a sur i mar endins i a xaloc, a uns 2-3 km es una passada. Comences a la costa amb sur, després tens de passar un bon forat sense vent i quan arribes al xaloc !a Volar!

Entenc llavors que entra més fort als extrems del golf? o dius que esta millor al Riuet i a Empuriabrava per les onades?
 
silent dijo:
kikeaudi dijo:
Jo si pugés a Sant Pere amb marinada aniria al riuet, i a on també està be amb mes onades i acostuma a arribar es a la platja salvatge al nort de Empuriabrava.
Però a on en moltes ocasions esta de PM. es mar endins, quan en la costa i a sur i mar endins i a xaloc, a uns 2-3 km es una passada. Comences a la costa amb sur, després tens de passar un bon forat sense vent i quan arribes al xaloc !a Volar!

Entenc llavors que entra més fort als extrems del golf? o dius que esta millor al Riuet i a Empuriabrava per les onades?

Al riuet entra mes fort i a la patje salvatje per les onades, encara que a vegades també esta algo mes fort. que al centre del Golf.
 
Volver
Arriba