dilluns 14 de setembre

ferransu

Totalwind Fan
Mensajes
111
Puntos
0
dons pinta molt be la previsio pel dilluns a port de la selva durant tot el dia, fara prou vent per treure el mono que fa temps que no navego, el problema esque començo les classes i fins a la tarda no hi podre anar i nomes serà una horeta i mitja anant be.

vinga gent bon vent i espero veurehos per alla
 
Estic dubtant i canvio d'opinió segons la previ que miro. Els "locals" de quina us fieu més?:

Windguru PRO Port de la Selva GFS: 11 kt :?
Windguru PRO Port de la Selva WRF 9km: 22-26kt matí, 26-30kt a la tarda [neng]
Windguru PRO Port de la Selva WFR 27km: 16-20kt + ó - tot el dia :mrgreen:

Windfinder Cabo Begur: 15 kt fins les 11h i baixant despres :?
Windfinder El Port de la Selva: max 8 kt :( [culo]

Em temo que serà una loteria....
 
mireuvhos meteocat la sol ensopagar força, per no dir gairabe sempre
http://www.meteocat.com/mediamb_xemec/servmet/marcs/marc_prediccio.html
diu k ha de fer tramuntana moderada am cops forts al nord del cap de begur
 
nois teniu rao, sembla k dema sera una loteria perque la previsio de meteocat ha tornat a canviar i ara diu que nomes a la tarda ha de fer vent [muro]
jo d totes maneres sembla que probare sort, ara abans de sortir no deixare de mirar la previ i temps real
 
acabo d'arribar de port, jo he sortit amb 7,5 i 125 lts que he demanat a en xavi, ja que no portava material gran i he anat molt bé, no erem gaire gent, i els altres que he pogut veure navegar anavem amb 6,8, 6,5 i 5,8 i taules de 125 a 100 lts.
 
Acabo d'arribar. En arribar a Port no bufava gens, però despés s'ha anat animant. He navegat amb 6.3 y 105 litres força be fins les 14:00 h aprox. Tot i que no ha estat un dia memorable m'he tret una mica el mono.

ARA!! La previsió actual per demá a Barna es de 20 nusos de Gregal tot el día!!! Aquest cop m'arriba tart a mi, tot i que si encara bufa a les 17:00 i no polu massa intentaré fer una navegada "in extremis". Si es compleixen les previsions pot valer molt la pena i hi hautà onada!! (esperem que el vent aguanti, que no plogui, si mes no durant el camí en moto i que la trencant no es desfasi, quantes condicions!!)
 
Enrike dijo:
alextxell dijo:
[crybaby]
[crybaby]
A Barcelona plouuuuu

Hoy se ha podido navegar en Barna de 12 a 13:30h con viento SE - E entre 12 -18 nudos, eramos 4 en el agua.

Yo he pillado 1h con algo de ola [platano2]

Luego se a puesto a diluviar.

Si es que no falla, si voy a buscar el viento al fin del mundo, sopla en Barna!! Debe ser la primera vez que las previsiones de S-SE se cumplen!
 
silent dijo:
ARA!! La previsió actual per demá a Barna es de 20 nusos de Gregal tot el día!!! Aquest cop m'arriba tart a mi, tot i que si encara bufa a les 17:00 i no polu massa intentaré fer una navegada "in extremis". Si es compleixen les previsions pot valer molt la pena i hi hautà onada!! (esperem que el vent aguanti, que no plogui, si mes no durant el camí en moto i que la trencant no es desfasi, quantes condicions!!)


Sembla que ja bufa....windfinder marca 17 nusos de gregal, a veure si aguanta....
 
Ja començem.... bufa a tot arreu menys a Castelldefels (a mes plou).
 
Volver
Arriba