Dilluns 20 - Dimarts 21 Desembre

crobol

Totalwind Gurú
Mensajes
907
Puntos
0
¿Com ho veieu per principis de setmana? Crec que ens hem quedat amb ganes aquest finde.
Per dimarts pot ser entraria Migjorn (Sud).... [sorprendido]

 
Pinta bé per demá , dimarts sembla mareton de sur o res... Apa zambomba, villansicus, barret de Pare noel i a l'aigua!
 
Espero que t'equivoquis i el dia bo sigui dimarts...dilluns soc fora :(
Veurem que ens depara la ruleta del temps.
 
Espero equivocar-me i que tots dos dies siguin bons! Jo dimarts no puc! [bonk]
 
not seguramente me cogeré material (incluido un par de velas [big-laugh] ) y me acercaré a malgrat al mediodia. ¿Hasta que hora estarás navegando si entra?
 
grrrrrrrr jo ho tinc complicat, aquesta setmana tambe treballo, em podria escapar al migdia pero a mes no tinc material montat [muro], encara que si entra i nomes que sigui per 30 min. segur que acabo anat. [windsurfing.gif]
 
Possss a las 12 estoy allí con el neopreno puesto, llevo todo el finde avanzando trabajo para pirarme hoy. [bonk]
 
Donçs no se com estara per Malgrat pero a Kastas 2-5 de NW o sigui que res de res (de moment).
 
te peb%&&%$ts la cosa perque a canet y ha vent... fa una estona marcava 17sw pero malgrat no encara>encara estic currant.

WindSpeed.gif
 
5-7 ENE a Kastas, res de res.
El que hi han son 18 nussets de "N" a l'Hospitalet, [aiba] jo tot el cap de setmana alli i res, i avui sopla.
 
Encara que la que mola es la de Port que es deu haver quedat enganxada per que marca 69 nussos de "N"

http://www.cnps.es/servimet.php
 
A malgrat ha entrat de cop, a terra tenia un llevantet de 5 nusos i mar a dins veia un veler super escurat a garbi! en menys de 5 mintus els borregos de mar endins han anat avançant i al final fins a 20 nusots .

Super sesio de slalom amb clavada de proa inclosa i galletón del 15. [sorprendido] (sort que el materia no l'hi ha passat res , pero a mi hem fa mal tot) [roto2gay.gif]

Avui hi havia un choped molt cabrón petit pero imprevisible.

De tota manera Guaaaapooooo!!! [heavy]
 
En barna no ha hecho nada de frio hoy, 15 grados y sol.

Al final me he quedado en Barna ya que ha empezado a entrar poniente antes que en Malgrat, sobre las 14h ha girado a garbi entre 10-15nudos pero habia que alejarse un poco de la costa ya que en la orilla soplaba menos, genial para vela de 7.5m/8.5m

A las 16h ha parado de golpe y ha girado a NW totalmente terral [sorprendido] me ha pillado bastante lejos de la orilla pero en 20 minutos he conseguido llegar bastante cerca del punto de partida. Otro compañero que estaba mas lejos que yo ha acabado 3 playas mas abajo [aiba]
 
joer 20 minutos! aun que has vuelto bien.

radjo , vam smuy quemaos , queno ves que estamos casados y con niños!! yo ya ni m'acuerdo donde la puse... [meparto]

La verdad es que lo peor son los pies cuando no aciertas el foostrap i le das al tornillo con el dedo pequeño [goofy]
 
Ahir dilluns vaig estar fora pero atent a la grafica en quant vaig trobar un PC lliure (el que te no ser usuari iPhone) i va ser molt curios com el garbi va arrivar de cop a les 14h passant de 2-3ns a 13-13ns durant dues hora mes o menys. Sembla fet expresament...

Avui, de moment no bufa i plou a la costa central...
 
Volver
Arriba