Dilluns 24 maig

ferry

Usuario activo
Mensajes
56
Puntos
0
Ubicación
Allà on bufi!
Algú que estigui informat, pot comentar alguna cosa si es comença a enxufar?
Estic pensant de pujar a Malgrat o Sant Pere aquesta tarda... o per aquí Barna si la cosa ja està bé aquí....
Moltes gràcies!!!
 
Funcionant ja a Barcelona. Marica l'últim [mepiro]
 
o por cualquier zona del litoral macho
 
malgrat "only formula" fins les 4.30 llavors per 5.7 o 6.5.(un classic a la que has de marxar puja)
Esperem dema força 5 desde el principi.

display_map.php
 
Doncs a S'Agaró hem tingut castanya de la bona!

Amb 4.7, una mica ratxejat pero fortet i en algunes ratxes bastant passat i tot! 4 locals i un parell de visitants!

Comencen a posar boies per amarrar els vaixells... d'aqui poc posaran les del 200m i l'spot perdra bastant [muro]
 
Jo de 13 amb la supersport i 5,6, despres vela de 6,4 fins les 18:30 aprox..

Cada vegada li estic agafant mes el rollo de la Jp, planeja molt rapid amb vent molt fluix també naveda be, m'he estic enamorant de la taula, aquesta nit dormo amb ella... [heavy]
 
Donç jo dilluns un desastre total, despres de donar 40 voltes a castelldefels per aparcar ho aconsegueixo al costat del nautic, per cert les p pilones dels carrers que donen a la platja no hi eren l ultim cop que hi vaig ser, monto al carrero i el vent baixa de 15 a 11 nusos [crybaby] , em quedo ha veure que fa, em remullo una estona, fart miro el busca i vaig cap a badalona, la cosa esta justa pero hi ha gent encara que planeja amb 110 y 6, jo amb 97 i 6,2 monto pero planejo un bordo i segueix baixant. A veure si el dissabte s anima mes la cosa.
 
Volver
Arriba