dilluns 6

not

Totalwind Legend
Cachis , ja ho tenim aqui al la costa central - nord , malgrat 10-15 wsw a les 8h, i els nens encara no van a cole! [muro] [risas]

WindSpeed.gif
WindDirection.gif

Fa solet......

current.jpg

No puc anar-hi fins les 16h ... auguro un dia moltttt llarg. [roto2gay.gif]

lo parte te una pinta excelent!

display_map.php

14 -18 [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

algun cangur per el nen per la zona per el mati??? [meparto] [meparto]

ummmm, no es mala idea carli, je je , es broma pero els que teniu nens ja sabeu el que es arribar al setembre depres de tot el descontrol de vacances, i el "carta blanca " del camping.... son molt macus pero... ja hi ha ganes que començin el cole!!!

Ara mateix estic fent de marujo, amb el nen,(3 anyets i hiperactiu) i veient el vent, a mes amb el meu nivell si continua aixi , cuan pugui anar hi a les 4 haura un pa amb tomaquet de aquells que no puc ni entrar al aigua!! [bonk]

A Kastas encara no arriba, 10.6 de SW. Jo ho tinc força complicat.

pel q man comentat, a st antoni-platja d'aro ja hi ha vent fort, tan com per amb 4.5, axins q jo esmorzare i cap a l'aigua!!

Jo avui no he pogut.
Not, d'on és, aquest parte del vent que has posat? És de Malgrat i està a internet? La webcam de Calella ja la coneixia, però l'anemòmetre aquest...?

l'anemometre es de canet , sol donar 3 o 4 nusos menys (no sempre clar, a vegades dona llevant i a malgrat garbi)

El Joan de Meteosim m'ho ha enviat aquest matí amb un simpatic "No estaràs currant, oi?" La previ d'avui.

A BCN com de costum, seguim en la miseria:
BCN_2010_09_06.jpg

Al delta, te molt bona pinta amb 11n constants:
SantCarles_2010_09_06.jpg

Però per als que tingueu la sort de ser al nord, o de poder-hi anar, avui disfrutareu. Empuriabrava:
Previ_Empuriabrava_2010_09_06.jpg

Estic per buscar curro per Girona !!
Aahh [muro]

not dijo:
algun cangur per el nen per la zona per el mati??? [meparto] [meparto]

El Bunker sembla mes una guarderia que un club, i aixo fa que sigui molt divertit. La gent amb crios petits deixa als nens jugant tots junts a la piscina o la zona d'esbarjo, sempre hi ha algu que no navega i vigila, i aprofiten per navegar una mica. Es un ambient molt familiar i veure els marrecs fent el borinot fa molta gracia.

Ja s'ho van organitzar be els que van muntar el Bunker... [risas]

a barna per 6.4 i 100 litres, bé pero esperava més, l'enrique amb la 87 i em sembla que +-6 "el peso pluma"

[big-laugh] tengo que reconocer que el Carli es rápido navegando.

Hoy me he metido en el agua con una RRD 87L del 2004 full carbon, una tabla que han probado varias personas y todas concordamos sin ninguna duda que es una tabla muy rapida, pues en un bordo, iba yo detrás del Carli intentando pillarle y no lo he conseguido.

Tambien me falta acabar de adaptarme a la tabla, a parte que con 6.4m de vela que llevaba estaba fuera de rango, demasiada vela para la tabla, aún así con aleta de 27cm se ha comportado muy bien. Y la trasluchada ha sido casi como volver a empezar, al principio no habia manera. [muro]

A platja d'aro, al mati estava molt maco (segons man dit kuan he arribat), de sobte a parat, i sobre les 3.30-4 ha pujat fins les 5.30, per vela de 5.7 (tensada) i planxa de 90litres, malgrat que hagues nat mes comode amb una 5.5. No ens podem queixar...i ara...a esperar el finde!!!

Volver