dilluns 6

Avui es vèia venir que seria 1 bon dia...jo tampoc ho he pogut gaudir [muro] [fcp] , xò ho he anat seguint x les estacions meteo i Dèu n'hi do com li ha fotut a Malgrat, a quan heu arribat Dani? Jo espero que dimecres bufi x fórmula a Barna, xò no està gaire clar.
Salut [roto2gaydude.gif] !

A Castelldefels sembla que ha rondat el 15kn. Per mi hagues estat un dia perfecte per practicar pero no m'ha estat possible... 8(

A malgrat a estat un bon dia pero masa dur per mi almenys,com era de preveure a la tarda , passat amb 90 i 5.2 , i mar hawaiano...

Els de curs superior si que ho han passat be. Material ideal 80l y 4.7 apx , 25 nusos fins a ratxes de 30 .

Un bon dia on el estat del mar i la meteo hem superaba de bon tros, tot i aixi he fet alguns bordos sense trencar res. (pero no he pogut disfrutar massa). Gaudir del forwards i altres maniobres dels altres també ha estat ok.

Caaaaachis!

not dijo:
A malgrat a estat un bon dia pero masa dur per mi almenys,com era de preveure a la tarda , passat amb 90 i 5.2 , i mar hawaiano...

Els de curs superior si que ho han passat be. Material ideal 80l y 4.7 apx , 25 nusos fins a ratxes de 30 .

Un bon dia on el estat del mar i la meteo hem superaba de bon tros, tot i aixi he fet alguns bordos sense trencar res. (pero no he pogut disfrutar massa). Gaudir del forwards i altres maniobres dels altres també ha estat ok.

Caaaaachis!
Tú ho has dit Dani...per mi tb ha estat bastant dur, tenint en conte que no em surt el waterstart...m'agafaré el cap de setrmana intensiu a St Pere a veure si practicant....St Pere canta [bonk]

Ja els teniu ben posats ja... tu i l'enrik (l'autentic heroi) que s'ha ficat amb 135l...

Jo penso que ja hem faig gran...

Enrike dijo:
[big-laugh] tengo que reconocer que el Carli es rápido navegando.

Hoy me he metido en el agua con una RRD 87L del 2004 full carbon, una tabla que han probado varias personas y todas concordamos sin ninguna duda que es una tabla muy rapida, pues en un bordo, iba yo detrás del Carli intentando pillarle y no lo he conseguido.

Tambien me falta acabar de adaptarme a la tabla, a parte que con 6.4m de vela que llevaba estaba fuera de rango, demasiada vela para la tabla, aún así con aleta de 27cm se ha comportado muy bien. Y la trasluchada ha sido casi como volver a empezar, al principio no habia manera. [muro]

es que te falta peso para cojer inercia... [meparto]

Al final he pogut pillar un parell d0horetes a Kastas 7m. i 99ltrs molt de mar. Sembla que es prepara algo gordo [smilie=worship2.gif]

un gran dia! man comentat q a Pals tmb a bufat de valent!

a platja d'aro, un a surtit amb 150litres i 6.5, i un altre amb 144litres i 6.2, i an aguantat com uns champions

Lo que ja ha dit el Not, ratxes de casi 30 nusos, era massa per mi tb. He sortit amb 135l. i 4.9m, els bordos direcció mar eren molt complicats pq la taula volía volar sola sense mi, de tornada la cosa estava millor. He pogut practicar el waterstart de puta mare, amb castanya i vela petita es bastant més facil de moure tot, avui m'ha fet prescindir de drizar. Despres a comentar la jugada desde la sorra.

Gas!

Volver