Dilluns a Dijous 4/1 Abril'11

Pienso lo mismo

A no ser que tengas los brazos muy largos unos cabos tan largos no te dejan apoyarte completamente en el arnes, por lo que estos trabajan más.

Yo uso 28 (tengo los brazos mas bien cortos) y me vam muy bien, aunque estaba pensado en probar unos de 26

He probado 32 y 24 y mucho peor.

También depende de la altura de la botavara, cosa que puede influir, desde que me dió por llevarla muy alta navego mas comodo. La llevo mas o menos a la altura de la barbilla subido en la tabla, tanto para 7.5m como para 6.4m

Creo que se trata de encontrar la medida justa de manera que puedas llevar los brazos casi completamente estirados. Pero no del todo, de manera que te permita jugar un poco con la vela sin tener que desengancharte.

Ok! Gràcies a tots pels consells! Ho provaré.

De fet, ahir, quan un que domina em va aconsellar separar els caps de l'arnés (i, de fet, la longitud és més curta com més separació hi ha), vaig anar molt més bé. Molt més bé. A veure aquest divendres, o aquest diumenge.
[windsurfing.gif]

solo una cosilla... el otro dia comparamos dos juegos de cabos de marcas diferentes: uno de 24 y otro de 26, en teoria de la misma marca... y no tenian ni 2cm de diferencia ni 5cm (por si fuera en pulgadas)... los 26 tenian mas de 10cm demas respecto a la botavara [sorprendido]
si pasa para la misma marca no quiero imaginar si son de fabricante diferentes... (o quizas estoy equivocado y el numero refleja otra medida?)

La medida debería ser las pulgadas desde una punta hasta la otra del cabo, osea estirado.

Para pasar a centímetros multiplica por 2,54

jo medeixo 178 i porto arnes de cul també. navego amb la botavara al nas, i vaig amb 26-28cmts pero ben juntets.

ek diametre del boom també influeix a cansar-se mes , mes gorda mes cansat.

not dijo:
jo medeixo 178 i porto arnes de cul també. navego amb la botavara al nas, i vaig amb 26-28cmts pero ben juntets.

ek diametre del boom també influeix a cansar-se mes , mes gorda mes cansat.

+1, jo igual.

Avui perfecte per 8,5 des de les 15 fins les 18 al final una mica just però anava.

He fet excursió fins el port olímpic passant per el CMV, que per cert estava mes fort que a la Base però mes chopi suposo que per la corrent que es crea contra els espigons del port olímpic.

Demà més. [qpasaneng2]

Eric / wind dijo:
A Castelldefels ja marca SW 14/17kn
Jo avui he impregnat les taules de fibra i epoxy, imagino que demà estarán seques.
Jo la setmana passada ho vaig fer i al dia seguent estava com una pedra, depèn del catalitzador, amb 6 hores ja es pot.

També fantastic dia de formula a Malgrat , al final remat per 7mts. [platano]

Espectacular boira a Castelldefels, amb 15-20 nusos de vent tota la tarda. Cap a les 19:00 ha sortit el sol. Al principi, a les 17:15 no es veia el mar des del búnker (deuen ser uns 100 metres).

El tema avantbraços avui ha millorat molt, gràcies a les vostres indicacions. He posat els caps més curts, els braços més estirats, força bé.
Moltes gràcies!!!!!!! [smilie=worship2.gif] [neng]

Això de navegar els dies de cada dia no m'esperava pas que fos possible. És fantàstic!

3 horetes perfectes amb 7m i 105 d'eslalom [windsurfing.gif]

tu si que et pots queixar!!!!! Per variar m'han programat dinars i altres eventus socials per el finde; gràcies sogres.... [big-laugh]

pero per avui!!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
sembla que el millor tross de pastis s'ek endurá barna, ja tens preparada la 4mts Enrike??? [meparto]

display_map.php

Fiuuuuu avui estic petat pero no importa, la veritat es que 7m i 105 d'eslalom es molt bona combinació tot i que la meva 7 no es una vela d'eslalom i aixo es nota un ou. No pots portar la posició d'eslalom i per exemple ahir que el vent era SSW roalnt a S i SW cenyir era molt fisic (degut a la posicio que habies de dur sobre la taula).
La Falcon 105 pasa el xopi que ni s'entera, no s'aixeca de l'aigua, la sensacio de velocitat no es tan gran com amb la de 134, avui em posare gps per mesura velocitats aviam com va.
La trabutjada es sencilla degut al repartiment de volum perdona molt els erros, pero a canvi perds velocitat (sota el meu punt de vista esclar) tot al contrari que la jp que tot i tenin un maniga molt generosa no perdona tant els errors (o trepitges al puesto o es para), pero surt a tota castanya de les trabutjades.
Bueno dema mes impresions i si puc una comparativa 134 Vs 105 que estic preparant.

Pd: venc 7m 2011 free-ride totalment trimada (secret MOON) o canviu per slalom en similar condicions.

Volver