Dilluns a Dijous 4/1 Abril'11

alextxell dijo:
No pots portar la posició d'eslalom i per exemple ahir que el vent era SSW roalnt a S i SW cenyir era molt fisic (degut a la posicio que habies de dur sobre la taula).

Completament d'acord la ja noes cosa de si cambers o no sino que les veles de slalom tenen el centre velic mes enrrere. Jo amb la 6mts es una castanya peruque es de freewave.(no s'hi pot anar) Amb la 7 ncx tot i que no te cambers ,perfecte, es per el disseny de la vela.

alextxell dijo:
La Falcon 105 pasa el xopi que ni s'entera, no s'aixeca de l'aigua, la sensacio de velocitat no es tan gran com amb la de 134, avui em posare gps per mesura velocitats aviam com va.

No pot ser home! les 110 coren mes segur sera la moon que no accelera! O la aleta que no et deixa correr.. o en ultim cas el pilot que es un patata [meparto]

alextxell dijo:
Bueno dema mes impresions i si puc una comparativa 134 Vs 105 que estic preparant.

Ho esperem!

No dic que no corri mes, aixo segur, parlo de la sensacio de velocitat. Amb la 134 sembla que et vaguis a matar mestres que mab la 105 vas mes comode, segur que corre mes pero es la sensacio de velocitat del que parlo. [porreta]

Supongo que a más control menos sensación de velocidad.

Es como cuando uno planea por primera vez, como no controla parece que eso vuele.

Cuando ya tienes nivel y controlas perfectamente la tabla, planear justito es aburrido, te da tiempo a recrearte en el paisaje, hasta me pongo a pensar en otras cosas en lugar de concentrarme en navegar.

Sobre el tema vela "pequeña" + tabla slalom creo que si dejais mucha bolsa va mejor.

Yo he probado una Neil pryde Crossover 6.4m (algo antigua) con la manta 110 y va bastante bien eso sí dejé mucha bolsa, toda la que puede, de viento habria entre 13 - 18nudos. Me podía tumbar y cerrar vela casi igual que con la V6 7.5m

Hoy espero probar una Gaatra remedy 6m del 2009 con la manta 110 ya os contaré que tal aunque la aleta mas pequeña que tengo es una select SL de 39cm

De totes formes penso que la vela de free-ride ja no donava per mes (portava tota la bossa que es pot donar a una free-ride sense que quedi mal montada), sencillament me la vaig acabar, necessitaba un pel mes de potencia.

Cuidadu que si deixes bossa corre menys.... te mes força pero menys velocitat. També menys cenyida. Si tens vent suficient es millor obrir be de dalt i poc perfil (no plana, pero tensadeta)

De tota manera la moon es moooolt bona vela pero poder per slalom no la veig.

Si si tambe tinc clar lo de les bosses i tot aixo, a mes tambe soc dels que fa ajustos quan el vent puja i baixa, tenso destentso i tot aixo. I totalment d'acord la Moon es molt bona vela pero no es una vela per slalom, pero de moment es l que tinc.

alextxell dijo:
No dic que no corri mes, aixo segur, parlo de la sensacio de velocitat. Amb la 134 sembla que et vaguis a matar mestres que mab la 105 vas mes comode, segur que corre mes pero es la sensacio de velocitat del que parlo. [porreta]

[sherlock.gif]

M'han de agafar amb pinsses... de 14 a 18 amb formula i 11 i de 18 a 20 amb 7 i 110... super sessio i agulletes-rampes segur. [applaudit]

Hoy he estranado la gaastra remedy 6m con la manta 110 y aunque navegar se navega no es lo suyo.

Le falta potencia, no me podia tumbar del todo una sensacion rara.

Luego he probado la remedy 6m con la syncro 94L y una pasada, yo diria que la tabla corre mas y todo que con la neil pryde antigua 6.4m que usaba antes. [platano]

Lo que esta claro que cada cosa para los suyo y los experimentos mejor con cocacola [ojos]

sos4l dijo:
not, tens fotos den ciber99 al facebook [saludo]

Jo jo gracies, el Josep s'enfotia de la tabla de formula... jas sabeu, que si per fer el vermut, que si pensabem pujar-hi tots, que si la porta per casa etc...les cosetes que un es te que sentir amb la formula. [bonk]

Mola perqué no tenia cap foto amb aquest material.

Enrike ya te dije que la manta es para 7-8 metros incluso con la ncx va muy bien pero se nota que con una vela de perfil rijido iria mejor.

En cuanto domine mas la trasluchada me pillo algo full slalom 7.8 y 6.7 con 3 cams minimo.

Volver