Dilluns a Divendres del 8 al 12 NOV/2010

Saaaabado, sabadete, al agua y un larguete! o no era así?

EN malgrat 8.5 y formula (lo que hablabamos con 110 y 7 tambien pero con 8.5 FW mejor y mas rato)

Que raro aqui ya no quedaba resaca de poniente...

Pues si, supongo que eramos esos dos desgraciados intentado sobrevivir (no habia casi windsurfistas, no hay confusion posible), y yo aun me apaño, pero mi amigo todavia es mas novel y me hice mas de una excursion a buscarlo porque habia derivado mucho [fcp] .

Que consuelo saber que lo de ayer era poco, anima mucho... El sabado si hay previ alli estaremos, pero no se donde estara mejor. Ya veremos.

saludos

Vonxs, jo us vaig veure força be home. El tema derivar ahir era normal, hi havia resaca de ponent, es a dir molta corrent. De fet va haver-hi un moment que el vent va caure a "0" e inclos va girar a mestral i la mateixa corrent no em deixaba sortir cap a la platja (vaig sortir nedant per que a sobre de la taula m'en anava cap a dintre).
Avui i dissabte si entra a Castelldefels sera el millor puesto per que quedara planet, a Malgrat entrara mes fort segurament.

A Castelldefuels fa uns dies que a la hora de dinar es presenta el vent. Per a alguns sembla una dieta forçosa... [risas]

Crònica del divendres

7 de 7 es imposible per que tinc un dinar d'aniversari el diumenge quesi no............ pero dilluns i dimarts donen mestralada al delta [heavy] (collons dilluns no puc per que tinc la revisio medica) bueno si la previ es molt bona........

Volver