Dilluns Garbi a tota la costa

si i millor que fotres una paella cada dia que no hi ha vent..... et posarás que no vegis! [roto2gay.gif]

per cert tenim 12-16 de GREGAL qui fa les previs a TV3??

alextxell dijo:
not dijo:
Je je que xungos que sou... peroooooo la formula no la toco desde l'abril [culo]

02/05/2010 Delta del Ebre - 150 12.5
05/05/2010 Malgrat 150 11.8
06/05/2010 Malgrat 150 12.5
07/05/2010 Malgrat 150 12.5
08/05/2010 Malgrat 150 12.5
09/05/2010 Malgrat 150 11.8
10/05/2010 Malgrat 150 12.5

en fi crec que avui si tocará formula...

Tu ho has volgut [qmeparto] [meparto]

otia no ho havia vist!!!! que cabr**??¿?¿ ese moderator power!!!!!! [meparto] [meparto]

peroooo la 12.5 la he vengut!

apa, ara ja no jugo [vuelta.gif]

parece que ha entrado bien en barna y alrededores...

en malgrat kk solo gregal por la mañana.

Ostres tu, doncs sí, però ha entrat a la tarda... ja ho deia el windguru... mecachissssss.

Tinc la sensació que el vent ens està vacil.lant a tots.

en barna ha entrado muy bien. dos horas con vela de 6 "full on". un dia cinco patas! jota negro! [smilie=gaydude.gif]
muy divertido hoy en la base sobre las 4: gregal de unos 10 nudos pero se veia que en Barceloneta estaban planeando con garbi. raro raro [sherlock.gif]

saludos

2 horetes a Kastas amb 7m i la skate, cuan he arribat ja començaba a baixar pero hem fet algo.
Per cert el mar estava molt raro, no era xopi, estaba desordenat. Costaba començar a planejar i quan anaves justet el mar et paraba.
Avui hages anat millor amb una freeride.

jo he estat a la base a les 15:00 amb llevant i de cop i volta a girat a garbi i poc a poc a pujat jo he entrat amb vela de 8,5 i planajeva be pero just, mar de fons del llevant, a les 16;30 a fluixat i he surtit pero quan he surtit dels vestidors ja canviat tornava a ser uns 14 nudos i dintre mes..... [shot]
Trufo quin material portaves jo 8,5 amb bic 148 litres...

a barna porten dos dies que entra el vent a les 17 hores com diu el ferm. pero era curios avui al cmv hi havia un kite que planejava amb sur i a la base hi havia llevant,, [47.gif]

iba con 6.0 y 105 litros. entre las 6 y 7 se ha puesto fuerte, para la 5.5. un dia muy divertido [platano2]

La crisis está afectando hasta al viento [aiba]

Yo he estado de viaje, pero estaré atento lo que queda de semana, hoy con mucha suerte podría entrar para formula.

Sí que se puso fuerte a eso de las 6, en Badalona estuvimos en el agua hasta casi las 8. [applaudit]

Volver