Dimarts 05/07

mariocitys

Totalwind Fan
Mensajes
146
Puntos
0
Bé, sembla que dimarts pinta garbinada a la costa central [smilie=worship2.gif] Algú també ho veu? [sherlock.gif]
 
display_map.php
 
yo ya tengo el material en el coche, y he venido a la oficina tempranito, me quedaré a comer en el curro y sobre las 4.30-5.00 zumbando para castefa [windsurfing.gif]
 
Desde la feina pregant [smilie=worship2.gif] per un bon dia a partir de les 17.00 al maresme..fins i tot he anat amb moto :idea: per no patir embussos !
 
18 de SW a Kastas amb onadeta saltarina. Buf quins nervis [windsurfing.gif]
 
Collons! 18? algú amb busca que posi que fa a malgrat que no funciona el baaaasston!!! [smilie=worship2.gif]
 
Malgrat 8-14 W
St Pere 15-16 SE
Badalona 17-17 SSW
Base Nautica 0-0 N (supongo k no va)
Castelldefels 15-15WSW
ambrils 10-10 S
 
Gracies per la info alex! no sabia que tenies el busca. Al final bona jornada de de 15 a 18 i de 18-22 nusos al final de la tarda.

Un big day per slalom a muerte alguns, i altres també amb 5.7 +100litres.

La cual cosa demostra que les 7mts i les 5.7 se solapen! [meparto]

Bromes a part el que si está clar es que a la que començes a estar cansat la cosa es posa mes dura per l'slalom "poderós".


PER CERT MARIOCITYS!! ESPEREM LES TEVES VISONS EN UN FUTUR! L'has clavada!
 
otra tarde en barna con 7,5
de 18h a 19h bien, luego subió, fuerte, con buenas rampas, hasta las 20h;
 
Correcte a Kastas amb 7m i 99ltrs, jo estic perdent el nord. Hi han dies que necessito 1 o 1.5m mes de vela que els demes i avui era jo uns dels que duia menys vela i a sobre planejant tota la estona.
Aixo si ni punt de comparacio amb l'eslalom, qualsevol altre taula que no sigui d'eslalom "NO CORRE" [windsurfing.gif]
 
He llegado a castelldefels sobre las 6:30, desgraciadamente no he podido estar antes, con 6.9 y la primera planeada con straps con mi tabla, una pasada, saltando las olas y todo eso!! He estado hasta el final, a las 9:30 he llegado a casa!!

PD: Alextxell, ibas con una secret naranja? que ha estado navegando toooodo el rato? cuando he salido del agua ahi seguias (si eras tu...)

PD2: me he dejado el arnés en uno de los pilones blancos de las duchas, cuando me he ido solo quedaban kiters limpiando cometas, pero si alguien ha encontrado un arnés de culo del decathlon... ya sabe. Sino, me compro uno de cintura que me gustan mas.

Saludos!
 
Vonxvs, lo de la secret naranja lo dices de coña, no? en el bunker todo el mundo tiene la misma vela secret moon roja o naranja, todas 6.5 o 7, parece que vayan patrocinados, buen día en castefa, sobretodo al final de la tarde que se ha puesto algo más fuerte yo iba bien con 6.5.

yo tb he llegado a las 10 y me ha caido una bronca del copón,

Lo de los kites en castelldefels no tiene nombre, no es un problema de los kites es de la gente no miran no tienen cuidado ninguno ni con bañistas ni con los wind ni con ellos mismos, uno me derribó y otro estuvo apunto hasta que le pegué un grito...
 
A Cabrera de 17.30 a 20.30 amb 6.0 i segons deien de 15 a 20 nusos...Genial , però gairebé amb pala m'han recollit (l'edad no perdona!). Tinc problemes amb el waterstart dins quan hi ha onada (1,5 mts). Si no vigilo avui em troben a Malgrat [risas] .
 
Volver
Arriba