Dimarts 26-1-2010

alextxell

Totalwind Legend
Atencio a la previ, que podem mullar. I qui sap a lo millor onadesssss.

Algú sap quan canviem a l'horari d'estiu...? És que estic veient que entre setmana tinc poques hores de marge a la tarda per navegar.

Àlex, ets un cremat! Quina enveja que fas!

Todavia faltan 2 meses, para el 28 de Marzo

Pero los dias ya empiezan a alargarse y creo que a partir del 1 de Marzo ya empiezan a adelantar la hora de retorno a tierra en la base.

salvipardas dijo:
Algú sap quan canviem a l'horari d'estiu...? És que estic veient que entre setmana tinc poques hores de marge a la tarda per navegar.

Àlex, ets un cremat! Quina enveja que fas!

Ah! Gràcies Enrike.

Anant molt de pressa els dimecres puc estar a les 3 a la Base i els dimarts i divendres a les 4. Una mica just si has de plegar veles a les 5.

Quan comencen a normalitzar-se les marinades de sw i les condicions a la Costa central?

Jo si entra a Kastas be si no res de res com a molt a Vilanova. Lo de fer kms m'ho reservo pel weekend

De moment 10 nussos a Kastas, on esta el f8 que va anunciar ahir tv3?

per aqui fa moltissim vent a casa pero res a malgrat.... era dificil imaginar un força 8 de gregal....

aqui mes aviat es N

A Cabrera una horeta, jo no he pogut navegar. Amb les preses m'he deixat l'arnes a Catelldefels [shot]

alextxell dijo:
A Cabrera una horeta, jo no he pogut navegar. Amb les preses m'he deixat l'arnes a Catelldefels [shot]

Yo para que eso no me ocurra llevo un duplicado siempre de piezas pequeñas en el coche, llevo: un arnes, un alargador, un pie de mastil y una aleta.

la otra opcion es engancharse con otra cosa [meparto] [meparto] [meparto]

Volver