Dimarts 6/12 - Pont Purissima 2011

not

Totalwind Legend
Clipboard01.gif

A ver si es posible en castellano que algunos navarros quieren seguir el hilo para acercarse.. [qpasaneng2]

HUmmmmmm, no se yo, no lo acabo de ver muy claro. Previsión parece que hay, pero cambia por momentos sin ser nunca muy fuerte. Si me bajo creo que será con plan B (arrocito, turismo...) Siempre es un buen plan bajarse al Delta si hay solete y arrocito.

Can Pinyana en l'ampolla... arroz para recordar... [applaudit]delante del puerto. 15minutos de riumar por los arrozales.

en el mismo sitio, els amics del mar. Todo fresco.
En la carretera de trabucador a san carles La Barraca, espwctacularrrrr. No confundir con la barraca de la Ampolla.

gracias alex;

mañana riumar no?
en leucate parece que entrar(í)a también, pero ya hace mucho frío arriba...

Por cierto, el sábado pase por la franqui, la playa esta hecho un desastre después de los temporales de SE. En saint cyprien lo mismo, muchos troncos y poca arena. Andar con ojo.

I que dieu de demà Cambirls? On es navega? A quina hora acostuma a entrar aquest vent?

Moltes gràcies

alguien nos podrá decir si ha soplado en riumar hoy?
esta previ me confunde...
hay alguna pagina web con medidas de viento en riumar o cercano?

Pues a veurem:
Avui dilluns riumar a entrat a les 13-13:30 per 4.7 fortet i ha durat uns 45'-1h. A parat (a zero) una hora més o menys (ja us ho explicarà radjo). A tornat a entrar 15-20' per 4.7 i després que si que no --> que no!
Motiu: estava aponentat i feia calor.
Demà dimarts: és una loteria. Bufarà segur, però potser va fent el tonto com avui o potser està ben enxufat.
Si és mestral-tramuntana cap problema.
Si és ponent merda.
Demà veles de 5.2 a 4.2 diria jo.
Si està de ponent bordos curts i si fa el tonto a fora. Taula amb volum per si...
Fins demà qui baixi [saludo]

gracias arm!
es lo que me temia... despues del exito de este finde prefiero no arriesgar mas, mañana toca bici;

No veieu res de llum? per aquesta setmana a la costa central? ummmm [bonk]

Jo no sé si baixar fins a Riumar, no creieu que entrarà més aprop tipo Cambrils, Hospitalet, Miami, etc?

Per cert, no sé on vaig llegir que aquest vent acabava dora, cap a la 13-14h, és així?

Molta por de fer pinxasso [fcp]

Ni de conya vaguis a Miami o Hospitalet amb mestral tiuuuuu es hiper terral i a mes amb corrent

ahir a Port jo vaig navegar amb 5,2 i 97 lts. va ser una sessió suau, sense gens d'onades i aigua especialment calenta per l'època de l'any. El cel estaba molt tapat, però quan sortia el sol, fins i tot fèia calor. avui de moment tot parat.

Radjo:
Como ha ido hoy por Riumar? [smilie=gaydude.gif]

Bon dia també a Cambrils.

Tot i arribar tard (vaig posar-me a l'aigua a les 13), vaig poder rascar 2 hores maques amb 6.0 molts cops passat. Aigua plana, sol a l'aigua, i bon dia, perfecte. Únic inconvenient lo ratxejat que estava el vent.

Volver