dimarts 7 - mes del mateix...

not

Totalwind Legend
Nanus ja hi torna...

WindSpeed.gif
WindDirection.gif

15-18 a malgrat. Mareton segur...

A Castelldefels s'ha despertat bufant, despres a baixat i sembla que puja de cop, a veure si s'aguanta.

12horas17nudos.png

Atencio a la direccio en Castelldefels, es SUR i ha un bon mareton (ja ha fet aparicio la famosa orillera de Kastas).
Vigileu amb el material, pot ser un dia de trencar pal. Jo si no ho veig clar i gira una miqueta a garbi o a ponent paso d'anar.

per aqui dalt puja a 25 i mes com ahir, es suma al mareton de ahir, i confirmen que el mareton es espectacular... molt mes que ahir.(també , mes sur)

Jo aniré a veure els malalts com naveguen.

Sort i no vos feu mal.

alextxell dijo:
Atencio a la direccio en Castelldefels, es SUR i ha un bon mareton (ja ha fet aparicio la famosa orillera de Kastas).Vigileu amb el material, pot ser un dia de trencar pal. Jo si no ho veig clar i gira una miqueta a garbi o a ponent paso d'anar.
Gracies per l'avís, es important tenir en compte el que dius. Es l'avantatge de comptar amb l'experiència dels "Locals" [applaudit]

onades brutals i vent de sur = kk !

dificil entrar-hi , a mes poc vent cuan hi he arribat.

jo he trucat a la Base a les 16h i m'han dit 17 nusos de Garbí, a les 16:30 he arribat a la platja, ja m'ha sorprès cuan sortia de la ronda la golondrina que passeja per les platges de Barna que es movia molt, m'he canviat i he sortit i serem 3 o 4 navegant.

Maretón amb ones de 1 a 3 metres, uns salts espectaculars, fotia respecte navegar alla al mig. Sols he pogut fer un bordo, de tornada m'he quedat sense vent, he parat i he tornat a sortir quan a pujat al vent dos bordos mes pero ja eren les 18 h i a baixat. La veritat que m'ha omplert més navegar tres o quatre bordo de avui que no 3-4 hores navegant. Era espectacular las volades que feies...

A Barna també a fet escalo a la platja de casi un metre, els espigons de moment no funcionen.. També hi havia trencant pero es podia sortir enganxat a l'espigó. [heavy]

Jo a Kastas no vaig sortir, vaig anar pero mareton 1-3m i sense vent per sortir. La orillera asesina de Kastas ja esta aqui i ahir tenia molta mala llet, 1 metret just a sobre del banc de sorra (2 pams d'aigua) pel cual no pasa l'aleta.

Avui Dimecres molt just pero he navegat a Barna, 5 de 5, un record per mi a Barcelona... amb 8.5-148 litres.

carli dijo:
A Barna també a fet escalo a la platja de casi un metre, els espigons de moment no funcionen.. També hi havia trencant pero es podia sortir enganxat a l'espigó. [heavy]

Te collons, després del que han fotut... El que estic pensant fa temps, és que igual la cosa podria acabar bastant bé: com que l'espigó submergit està uns 2-3 metres sota la superficie, les ones petites-moderades haurien de passar sense problemes i tal com dius, la sorra segueix "caient" quan hi ha temporal, però potser cau fins a l'espigó que la reté; llavors potser es va omplint l'espai entre la vorera i l'espigó amb la sorra de forma que aquesta queda molt més estesa i el fons canvia molt més gradualment. Si això pases, les onades serien mes petites pero trencarien de forma molt més gradual i ordenada.... son especulacions, a veure que passa i quan triga, pero no sóc del tot pesimista...

silent dijo:
carli dijo:

Te collons, després del que han fotut... El que estic pensant fa temps, és que igual la cosa podria acabar bastant bé: com que l'espigó submergit està uns 2-3 metres sota la superficie, les ones petites-moderades haurien de passar sense problemes i tal com dius, la sorra segueix "caient" quan hi ha temporal, però potser cau fins a l'espigó que la reté; llavors potser es va omplint l'espai entre la vorera i l'espigó amb la sorra de forma que aquesta queda molt més estesa i el fons canvia molt més gradualment. Si això pases, les onades serien mes petites pero trencarien de forma molt més gradual i ordenada.... son especulacions, a veure que passa i quan triga, pero no sóc del tot pesimista...

correcte, quedara un fons desde platja fins aspigó sumergit amb la mateixa fondaria, d'aquesta manera creara una onada millor y mes llarga per els surferos de puta mare i per nosaltres també
Viva la modalitat wave!!!!!

Volver