Dimarts garbí

not

Totalwind Legend
Sembla que potser que demà i dimecres tindrem una mica de garbinet! diumenge ja hi va entra al tard..

a veure com es comporta...PALAMÓS -MALGRAT - KASTAS.....

I Kastas no xabal?
Diumenge crec que va entrar avans a Kastas que enlloc no?
[smilie=gaydude.gif]

ostres sorry! a kastas no ho miro[haha.gif] segurament també, pero no hem plantejo travessar barna ni de conya.... al menys entre setmana...

avui altre cop amb la formula... per treure les agulletes!! fins a 13 de garbi musculant amb la 11mts[egipto.gif]

a kastas no ha entrat segons el busca 6 nusets de sur..

com dema entri per 6.5 hem sembla que no duc vela [roto2gay.gif]

not dijo:
avui altre cop amb la formula...

Entre tú i el mono esteu aconseguint que em torni a plantejar això de la fórmula.... llástima de material tan engorrós....

la veritat es que tinc agulletes fins i tot a les orelles, i no se si es de transportar el material o de navegar.

Es treu molt partit a aquest material en la zona del centre de la costa (jo no puc anar a buscar el vent a l'emporda o si puc fer-ho es molt de tant en tant ja sabeu a que hem refereixo [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] ).

En lo que va d'any he navegat 16 dies i 7 amb la formula, això es una mitjana de 1 de cada 4.
Això vol dir que et permet una constància per fer esport. Si no ho combinaria amb bici, pero com som uns ansiats, si no fa vent, tampoc fem res "per si entra, estar apunt" llavors hi ha molts dies que els perds fent el paperina a la platja o a casa esperant, i per aquí si que no hi passo.

Ara que s'allarga el dia es pot sortir casi cada dia, ni qie sigui una horeta a ultima hora...
L'agost passat hem va fer plantejar el material gran, un que va navegar 28 dies en l'agost!

però de tot això ja en vàrem parlar... en el post de la paellita

Creo que más bien que el miércoles hoy martes es el día que podría entrar algo de gabí, para material grande.

A ver si tenemos suerte y entra los dos días.

Hablando de material grande, ayer estuve por Tarragona y soplaron 8-9 nudos, me metí con la vela de 9m y el tablón de 170L todo forrado de eva con el que di mis primeros pasos en wind (debe pesar 12 o 13Kg!!!), menudo portaviones, eso no había quien lo sacara a planear con tan poco viento [bonk] definitivamente necesito mi pepino de slalom yaaaaaaaaaaaaaaaa

Enrique si quieres acercarte y probar la formula ya sabes esta tarde estaré por alli seguro...

Muchas gracias Dani, pero hoy lo veo dificil que me pueda escapar, muchismo curro, como mucho si sopla me en barna me escaparé un ratillo al medido en la Base.

Pero queda pendiente [big-laugh]

Donçs ja bufa nens. 13 nussets de garbi a can Kastas.

canet tambe dona de 9-14... aixó es inminent.... [platano]

Garbinassu a Kastas 17-18 nussos i caloreta primaveral.
Espero que aguanti fins a les 19:00 i pico si no no puc navegar.

A Badalona s'ha navegat molt bé fins les 17h. Garbí primaveral per 5.7/6 i 90 litres, a veure si tenim més aquesta setmana!!

per aqui mes o menys igual , a les 12 amb 8.5 y formula pero al cap d'una horeta en general ja amb 5.8/6.5 i 100l.

Salut!

Demá mes i més fort! [sing]

A Kastas after-work session de 17:30 a 19:00 amb 7m i 109ltrs.

Barna genial, ha empezado a soplar bastante pronto y ha ido subiendo y subiendo, ha pillado a gente con 8.5 en el agua pero han seguido aguantando como podian.

Yo con 6m y 115L [victory.gif] , echo de menos una 90L, segundo panel de la 6m que se rompe [crybaby] creo que a esta vela le queda un telediario.

Quin material d'eslalom has comprat?
Si l'estrenes explicans les sensations pleaseeeeeeeeeeeeee

JP pro edition de 104L i loft blade pentex 7.7. he estrenat la taula amb 5.2 i realment és un tró, molt molt ràpida. pesa menys que la meva da curve 79 immagina......a veure si tinc sort.
feia temps que li donava voltes i al final em vaig decidir, slalom. pk freestyle massa difícil.....

Jo tinc una jp slalom pro, pero de 134ltrs i una severne de 8.5. I la veritat es que em pasa com a tu, son super rapides.

Volver