Dimarts Malgrat 14sw

not

Totalwind Legend
8.30h 14sw fins a 17....

aixo si promet, esperem que a part de promeses, es tradueixin en fets!!!

Castas funcionant jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, aixo si jo treballant fins a les 17:00 [muro]

Peeeerooooooo a les 17:30 [windsurfing.gif]

Espero que aguanti [smilie=worship2.gif]

Castelldefels ja fa estona que no funciona [muro]

Som uns màrtirs. Jo acabo d'arribar amb el carrito de la compra... [8.gif]

nois, una bazófia de dia a malgrat, una estona amb formula al mati, una altre amb 6.5 y 120 pero dels 20 nusos res de res, han entrat durant 20 minuts , el temps de montar 5.8 ,(homa alguns han navegat amb 5.7 i 100l pero basicament surant) un dia aponentadillo que no acaba de entrar...

Super raro, vent de 15 a 18 nusos els 100 primers metres de aigua i despres res, de res, ni per formula.

un s'agafat el dia de festa per el SUPER parte....resum una horeta amb formula, un parell amb 6.5 + 3h bevent birra. [read.gif]

Aixó si unes barres de onades super guapes y oredenades, es podia arrencar el planeig nomes en baixar les onades!! [neng] per aixó si valia la pena!

Cadaqués no ha decepcionat. de 16:00 a 19:00 amb 4.7 tensada a tope i 79 Litres!! avui he saltat les onades més grans que he vist mai a Cadaqués (apart de llevantada clar)
el final ha sigut dolent.... empotrada contra una barca quan anava a tope. sort que he pogut reaccionat i el cop me l'he fotut al cul....el metge m'ha dit que si arriba a ser a la cadera.... no sabeu com tinc es cul ara mateix.....quin mal un cop a 30-35 km/h en sec.

y perqué ho has fet aixó??? [smilie=taptap.gif]

si que t'haguesis pogut fer mal....

Un dia curiós de vent... al nord un a bon sur de 20-25 nusos y aqui 16-18..

xavicdq dijo:
Cadaqués no ha decepcionat. de 16:00 a 19:00 amb 4.7 tensada a tope i 79 Litres!! avui he saltat les onades més grans que he vist mai a Cadaqués (apart de llevantada clar)
el final ha sigut dolent.... empotrada contra una barca quan anava a tope. sort que he pogut reaccionat i el cop me l'he fotut al cul....el metge m'ha dit que si arriba a ser a la cadera.... no sabeu com tinc es cul ara mateix.....quin mal un cop a 30-35 km/h en sec.

K t'havia fet la barca?

Jajaja que bona xavi! Malegro que no passes res!

A mi dilluns gairebe em passa una cosa semblant. Ara al meu spot han posat un grup de boies per amarar a l'estiu, mes o menys d'un metre d'alçada y mig d'ample. I estan en una zona on el vent entra directe a la bahia i es la millor zona per planejar i la zona amb mes rampes per saltar. Doncs en 3 ocasions he estat a centimetres de menjarmeles!

Una en una onada força vertical, en plena ratxa, no la veia començu a volar y caic just al costat, tiru el cos endevant per no menjarmela amb el cul y catapulta amb foots y arnes...

Les altres dos per descontrol a les ratxes i demes, pero tambe vaig acabar caient al costat d'una boia!

Per cert son boies de metall, no de plastic, aixi que son ben dures... m'imagino que tindran a que tindran suru o alguna cosa amb aire a dins... un dia de tramuntana d'aquests les tallare i qie se les emporti el vent [smilie=gayfight.gif]

Avui crec que ha s'agaró també hi ha hagut sort! semblant al dia d'ahir.

doncs al final és més greu del que ens pensavem. [crybaby]
estic ingressat a l¡hospital i demà pel matí m'operen. m'han de drenar el glutis.....no ho havien vist mai. quan surti de l'hospital posaré una foto. es una putada i fa mooolt mal......

vagi bé!

xavicdq dijo:
estic ingressat a l¡hospital i demà pel matí m'operen. m'han de drenar el glutis.....no ho havien vist mai. quan surti de l'hospital posaré una foto. es una putada i fa mooolt mal......

vagi bé!

Collons!!! peaso hematoma!!.... RECUPERAT que ens em quedat amb el dubte de quina maniobra estabas intenrant...

xavicdq dijo:

vagi bé!

otiaaaaaaaaaa no podras sure en uns cuants dies, aviam com ho expliques quan vagis pels puestos je je je je
Es broma company, recuperat rapid necessitem a tot l'equip en forma.
[heavy]

xavicdq dijo:

vagi bé!

Millora't Xavi..... esperem que tornis a navegar rapid.

paciencia xavi , jo hem vaig trencar la pelvis i se el que es.... tambe vaig pasar per aixo, pero a mes, dos mesos estirat...

para ti enrike , anque tus tendencias me asustan un poco!!

6a00d8341bf77853ef01156fb2238c970c-800wi

Volver