Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![explota [8.gif] [8.gif]](/foro/smilies/8.gif)
![read [read.gif] [read.gif]](/foro/smilies/read.gif)
per aixó si valia la pena!xavicdq dijo:Cadaqués no ha decepcionat. de 16:00 a 19:00 amb 4.7 tensada a tope i 79 Litres!! avui he saltat les onades més grans que he vist mai a Cadaqués (apart de llevantada clar)
el final ha sigut dolent.... empotrada contra una barca quan anava a tope. sort que he pogut reaccionat i el cop me l'he fotut al cul....el metge m'ha dit que si arriba a ser a la cadera.... no sabeu com tinc es cul ara mateix.....quin mal un cop a 30-35 km/h en sec.
xavicdq dijo:doncs al final és més greu del que ens pensavem.![]()
estic ingressat a l¡hospital i demà pel matí m'operen. m'han de drenar el glutis.....no ho havien vist mai. quan surti de l'hospital posaré una foto. es una putada i fa mooolt mal......
vagi bé!
estic ingressat a l¡hospital i demà pel matí m'operen. m'han de drenar el glutis.....no ho havien vist mai. quan surti de l'hospital posaré una foto. es una putada i fa mooolt mal......
vagi bé!
![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
vagi bé!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.