dimecres 12octubre: festiu.....

Untitled-1.gif
no lo veo tan mal en leucate no?

Jo demà i dijous pujaré a Leucate. Jo ho veig força bè per navegar, no amb microveles, però pinta que bufarà.

probalbe que amb tramu tan fluixa entri algun rebuf de garbi.... per veles grans clar.

bones!

jo pujare a Le Goulet, i re.. memportare 5.7-5 amb 91 litres, pq pujar la 116l, es una opcio pero..clar, nose jo ....

Si algu s'apunta compartint despeses, puc agafar una furgo amb capacitat mínim de 6 places + material. Sortida desde BCN i recollint per el camí material a Cabrera

Eric / wind dijo:
joant dijo:
Si algu s'apunta compartint despeses, puc agafar una furgo amb capacitat mínim de 6 places + material. Sortida desde BCN i recollint per el camí material a Cabrera
Coi, si som un minim de 3, m'apunto.
Anar/tornar a Leucate per a 3 persones surt a 26€ per cap. No fa tant de mal com anar-hi sol [shot]

A veure que diu en Carlesmicro que normalment viatjo amb ell.
Hi ha lloc de sobra. Tu eric coneixes mes gent. A veure si s'apunta algú altre

La leche, que bien os lo montáis joant, furgo para 6 personas + material, a mi esta vez me es imposible, pero si aceptáis uno más para la próxima me apunto.

Enrike dijo:
La leche, que bien os lo montáis joant, furgo para 6 personas + material, a mi esta vez me es imposible, pero si aceptáis uno más para la próxima me apunto.
Be, però les 4 taules i les 6 veles que tens potser no càpiguen [meparto]

joant dijo:
Enrike dijo:
Be, però les 4 taules i les 6 veles que tens potser no càpiguen [meparto]

Pues sí reconozco que tengo el síndrome de diogenes pero con el windsurf [fcp]

Realmente tengo 3 tablas más (aunque muy antiguas) y 4 velas mas (aunque 2 estan para tirar pero me daaaa penaaaaa) a parte de las que salen en mi firma.

Pero cuando salgo a navegar fuera solo me llevo 1 tabla y 3 velas [big-laugh]

Hoy super mega sesion power formula !! [applaudit] [applaudit] lo siento Enrike... [bonk] [smiley_1140.gif]

Teniu tramuntana moderada a leucate...

http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=83

I a Castelldefels un garbi per els 4 que hi han anat, jo no he pillat [muro]

Volver