Dimecres 17, garbí a tota la costa

Enrike

Totalwind Hero
Sembla que demá dimeres pot entra una garbinadilla a tota la costa. [44.gif]

A mes a mes fará sol i bona temperatura [windsurfing.gif]

[platano] estarem "on site" amb la 5.8 a punt...

bona temperatura??... bueeeno "aceptamos pulpo" [risas]

Bueno haver si teneis suerte, jo no puc. Acabo de treballar a les 17:00 i entre que arribo i surto 17:30 ufffffffffffff home si aguanta igual em dona temps a 30min. de gloria.
[ojos]

no se , no se, avui super llevantada amb mar hawaiano..... i dema supergarbinada???? ummmmm ... mareton de la muerte???? [aiba]

display_map.php

ja veurem si será "only pro"...

A Kastas no hi ha llevant, hi ha mestral. Aixo si, com diu en Not amb mar Hawaiano.
A aquest pas la meva propera taula haura de ser una twinzer d'onades, aqui ultimament entren moltissimes.

salvipardas dijo:
El garbí fa pujar el termòmetre cinc graus... Traje curt i 4.7. Ja tenim els garbins aquí..... UUuuEeeEEeeeeEEEE [heavy]

[47.gif] traje curt? [loco] vols dir que no tindreu calor, jo crec que anirieu molt millor amb el banyador, que a més anirà bé per començar a agafar color, que ara tots estem força "blanquets". [risas]

4.7???? falti!!!!!

105 y 5.2 no tinc mes petit... pero vols dir que fará tant???? amb el mar de avui com es posi per 4.7 jo a malgrat no tinc ·%$&%& de ficar.me amb el trencant!

clar que els que aneu amb 115 i 7.5 amb 10 nusos amb 18 anireu amb 4.7 no??? [big-laugh]

i menys amb banyador [bonk]

Entre SW i W a Kastas, aixo pinta a ponentada. Aixo si, plou, i pluja i vent no gaire amics.

per aqui dalt no fa vent , a palamos sembla que hi ha 10-12 sw pero lo de "sol i bona temperatura...." 12graus

tota manera sembla que si s'obrira alguna clariana

faststream.jpg

WindDirection.gif

WindSpeed.gif

El mateix a Kastas 10-12 SW, pero plou. Cap al mig dia pot obrir una estoneta, aprofiteu els que podeu.
I els que tingueu 4.7 i 65ltrs je je je [meparto]

ummm si pero si no puja no podre sortir amb vela petita (posem 8 metres???)je je , [roto2gay.gif]

bromes a part crec que hi ha massa ressaca de ahir per sortir amb gran.

Not 11 nussos de garbi a Kastas, ideal per formula. No es veu mareton, aixo si algo de xopy si que hi ha.

Si a malgrat 15 vaig cap alli , perque sino ni currar ni navegar! de paso miro el meu neopre... de cuans mm es [meparto]

Volver