Dimecres +garbí

not

Totalwind Legend
avui mes del mateix.... a veure si comença amb força!!

No sabeu el que estresa pasar tot el dia a la feina cuan hi ha vent, plegar a les 17:00 clavades, anar follat per la autopista a risc de sancio (80kms/h), treure el material (per sort la vela la tinc montada), posar-se el traje ...........

Pero si acabes navegant tot s'oblida
Avui messssssssssssssssssssssssssss

R'N'R [heavy]

Avui tornara a ser molt durrrrrrrrrrrrrrrrr

10.5 de garbi a Castelldefels i nomes son les 08:30

jarl! tens 14 nusos alli!!!

a malgrat 8 , aixo ja mola aixi els kiters van cap a cas teva... [roto2rie.gif]

kin stres tu... jo encar tinc molta feina a per fer..

apa salut i pase-ho be!

15 i 18 de ratxa, al Bunker ja hi ha gent navegant.
Ja estic dels nervis, mara mevaaaaaaaaaaa amb lo que em queda.

ya vale hombre, lo que tendrías que hacer es currar más salir a las 20.00h como yo cada día y así se te pasa la angustia [big-laugh].

por cierto el sábado hay previ en Malgrat de Garbí y con buena temperatura, a lo mejor me apunto...

Eso, bajate a Malgrat y traete la slalom que tenemos a medias y así la probamos [big-laugh]

radjo dijo:
ya vale hombre, lo que tendrías que hacer es currar más salir a las 20.00h como yo cada día y así se te pasa la angustia [big-laugh].

por cierto el sábado hay previ en Malgrat de Garbí y con buena temperatura, a lo mejor me apunto...

A Barcelona Ja ha girat. Surto.

Vagi B!

Arfff arffffffffff ja queda menys per les 17:00

radjo dijo:

El Sabado? bufff pues no queda nada encara........ aaaaaaaaaaaaaaa claro que tu navegas entre semana [smilie=taptap.gif]

Sou una mica kbronets els que podeu navegar entres setmana.
almenys podríeu ser mes discrets, i no explicar batalletes de dimecres etc .........
jo la avantatja que tinc, es que no veig el mar, que sinó ........... [ojos2] [muro]
Buenu!, a veure si cap al finde hi ha previsió, i ens ajuntem uns quants no?

Un saluda, un WeekendSailor !

quina sort que teniu alguns....esq mira que posarme un examen a les 4 de la tarda....ais ais

ummm disabte a malgrat, m'hi apunto! [saludo]

a malgrat els he deixat amb 5.8 i encara funciona... 16-19 bastan de choped avui.

ep! 4 de 4 (penso que es el primer cop que puc dir aixó sense mourem de malgrat...)

no no .... estic petat... que van ser dos dies amb formula i aixo si que deixa rastre...[smilie=gaydude.gif] dema descanso segur....a mes tinc una mica de feina acumulada [risas]

Reservem forces per dissabte que si que te bona pinta!!

Per cert ambient primaveral pero al cap de 4h el fred guanya a l'escalfor del cos....l'aigua esta gelada.

tot i que divendres...... potser..... [muro] [muro]

Avui, jo m'he escapat no podia mes, he coincidit amb el salvi ell sortia i jo entrava, amb 8,5 i 135 litres bastant be, fins les 16:00 despres ha baixat.
El diumenge si quedeu em podria apuntar.

Volver