Dissabte 10

not

Totalwind Legend
Com veieu el garbí de dissabte? No ho tinc clar pero poder navegarem..

Si entra a Palamós aviseu per aqui siusplau!! O si sabeu d'algun enllaç a alguna webcam o estadistiques de vent en temps real també serveix!! Massa mesos sense mullar ;)

joant dijo:
not dijo:
Per cert,si que canvia més el material de la teva firma [goofy]

Je je , desde que vaig vendre la formula amb al intenció de nomes quedar amb 2 tables, pero no es posible, i amb el que he tret del equip de fw , he estat fent probes amb material... primer vaig agafar una 122 de 77 pensant que podria tenir aixó i la 95, pero no es possible, es massa gran per 15-18 nusos, la 110 es la estrella, i per els 12 nusos cal mes vela i mes tbla. Total que al final m'he engrescat amb la 122 i la 9.2 i la veritat ahir vaig planejar amb 9-12nusos, n'estic content... [risas] , pero també haig de dir que anyoro la formula... [bonk]
Ara m'he fet amb un equip de freerace que tot plegat no arriba al 15kg, es comode per manipular a terra i agil a l'aigua.

Cal veure com rendeix...

display_map.php

sos4l dijo:
[meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [meparto]
aaaahhhhh las previs del meteosim [porreta] [porreta] [porreta] [porreta]

jajajaj estic amb tu!! pero ei abans de ahir va ser l'unic a encertar (clar que si poses un parte del copon cada dia...)

De momento hay 10 nudos, la cosa pinta bien.. [smilie=worship2.gif]

Palamos 18nudos, a ver si el meteosim.... [smilie=gaydude.gif]

Estoy en la playa del malgrat... No tengo maquinita de viento pero diria 12 nudos constantes. Hay cometas nadie con wind de momento. Voy a montar 7.5... Mar bien plano.

En el prat se navega con 7m ahora mismo, en Castelldefels marca 12/13n... igual acaba entrando aqui tambien! (palamos ya se ha cagado parece, malgrat sigue subiendo...)

Volver