Dissabte 13 garbi...

dema slalom fortet... [smilie=gaydude.gif]

display_map.php
 
jo avui he dormit amb el neopré posat [smilie=gaydude.gif]

si homee si entrara a tot arreu! per mes gran o petit. Jo vaig al club , monto 5.8 amb 90l i 7 amb 110 i a esperar. [meparto]


Lo millor.. ahir el mar estava com una bassa o sigui que avui pot ser un gran dia per practicar el Jibe! [neng]
 
Segueix pintant un bon garbí per avui als voltants del migdia.
Si aguanta, m'aproparé al migdia a Montgat, que encara no he pogut mullar la vela de 7.1 que em vaig comprar [bonk]
Bon vent a tothom !!
 
malgrat 18 fins a 22 wsw... a veure si aguanta fins les 2 no puc anar-hi [applaudit]
 
Bueno ya estamos aquí!

En barna al final noooooooooo ha entrado como se esperaba

Ha habido un momento que con 6.5m se podia planear, pero no ha durado ni 30 minutos

El resto del tiempo la mayoria con 8.5m (yo con 7.5m) bastante bien.

Reencuentro con Salvi en el agua [heavy]
 
Be al final l'spot ha estat palamós. Malgrat ha punxat , be mes aviat "desinflat" enlloc de un big day amb 5.8 i 90 litres a partir de les 14h no ha sobrat res per salom amb 7 metres.

Tot i aixi un bon dia amb cares conegudes, fern , àngel i altres!

Aventures i desventures del dia ja les explicarán!
 
Collons, mai havia estat tant de temps sense navegar... des del 8 d'agost... 3 mesos i mig. Realment he desconnectat.

Quien me ha visto y quien me ve... em dec fer gran. Però... aaaaaahhhh!!!! el windsurf no s'abandona mai del tot: el portem a la sang [heavy]

Com diu l'Enrike, ha entrat mitja hora, jo amb 6.5 com un boig. Us ho podeu imaginar, kamikaze style i cridant com un animal... clar, després de 3 mesos i mig.

Suposo i espero que avui n'hi hagi hagut per a tothom. Ja explicareu.

Conclusió: Gran dia de reconnexió i càlida rebuda dels companys foreros!

Ens veiem aviat... A l'aigua!!!
 
A Castelldefels tampoc gran cosa. Un conat al mati que semblava prometedor pero ha quedat en res. Casi ningu al aigua, ni tan sols kiters.
Pero un dia de germanor i paella al Bunker i coneixent gent, que soc el nouvingut... [sing]
 
Hoy un poco de todo en malgrat, hemos llegado sobre las 11:30 y con la 6.4 con planeaba, luego ha bajado un poco y sobre las 12:30-1:00 ha subido e iva pasado con la 6.4 planeando totalmente descontrolado. A partir de esa hora se ha llenado y habia muchisima gente. Sobre las 3 o las 4 ha parado y todo el mundo, que iba con material pequeño, a parado; yo tambien he parado un rato a decansar, el mar ya estaba bastante movidito. Al cabo de un rato a vuelto a subir un pelin y algun kiter ya se hacia al agua, yo detras, pero estaba muy parado, y luego al final sobre las 5 antes recojer otra subida y las ultimas planeadas ya rebentado. Cuando recogia la gente todavia seguia ya sin el sol.

Buen dia de aprendizaje.

Saludos!!
 
Vonxs no se si nos vimos, ivas con otro rider que llevaba una mistral con tu secret?

SI es asi yo soy el que os saludo al marchar!

Un saludo!
 
Ahir gran dia despres de dies sense navegar, amb la 8,5 i 148 l. M'he trobat amb Salvi i l'enrique.. de les 14 fins les 17 la ultima hora buscan el vent mar en dins, vistes de skyline de Barcelona espectacular, mar casi pla...
 
Exacto!! El lleva mi secret de 5 metros que es mas ligero y yo la simmer 6.4, pues un placer habernos encontrado en la playa y sin saber que éramos foreros jeje. Haber si otro día nos vemos en el agua!!

Saludos.
 
Volver
Arriba