dissabte 14 garbí i diumenge 15 tramuntana

Bon dia companys,

Veig que avui entrara vent, estic dubtant entre anar a malgrat a quedarme a badalona, la gent que navega a badalona (enrique i compañia)) com esta per aparcar?? es per evitarme els km de malgrat.
treballo aquest mati fins la 13h.
 
En Malgrat y soplan 10 nudos.

A Badalona suposo que es podra aparcar, la gent ja no va a la platja tant.
 
Por previsión y de momento, Malgrat parece la mejor opción, yo voy pallá........
 

Adjuntos

  • screenshot_2013-09-14_1129.png
    screenshot_2013-09-14_1129.png
    54,4 KB · Visitas: 803
  • screenshot_2013-09-14_1133_1.png
    screenshot_2013-09-14_1133_1.png
    28,1 KB · Visitas: 803
Tu la clavaste radjo , malgrat fuerte... lo ideal 4.7 y 80 litros....

He podido catar mejor la tabla de 55 de manga de silent!!! patinete? Poco rato porque me daba un poco de respeto llevar 78? litros solo... [bonk]

silent ereu mes enlla de la pilona? devant del espigó?

Jonhy , la caaptura es el nou busca o que?
 
Jo al final m'he quedat a Bdn quan he vist que hi havia 20kt. Molt be, pero gens onada com sempre, nomes chopy per segui intentent el forward. Stic atascat, sempre caic a sota la vela [fcp]

Quan he vist que s'aponentava i a kastas entraven 20kt he carregat bartulos i amb el neopre conduint fins alla. Tb be, moltisim mes mogut.

PD: gracies a la gent del Bunker per deixarme anar als serveis, tenia una urgencia i el que havia de treure no es pot treure al traje.... [big-laugh] [big-laugh] [ojos]

Dema algu puja? Pals s'ha desinflat. Algu a Riumar?
 
Pals pinta arriesgado... A barna igual entra SE.... Loteria pero si entra bien levanta rampotes, puede ser divertido.
 
Badalona big day 78L y 5.4m fuerte [carrot.gif] aunque es verdad como dice silent que se echaba en falta un poco de ola.

¿Cómo estaba en Castas? Se podía surfear o solo saltar?
 
silent dijo:
PD: gracies a la gent del Bunker per deixarme anar als serveis, tenia una urgencia i el que havia de treure no es pot treure al traje.... [big-laugh] [big-laugh] [ojos]

No cal , explicar-ho tot.... [bonk]
 
Barcelona passat i molt guay amb 6m. Per mi el millor dia de l'any. Demà penjo fotos!!
 
A Cabrera de 15 a 19:30 5.0. A estones fort. alguns amb fórmula i 9.0 [sorprendido] . Per el vent que feia, relativament poca onada.
 
Jo he optat per Malgrat. No em queda aprop pero s'aparca b.

Jo amb 105L i 5.3 anava passat per vent i manca de tecnica. Pero sempte fa gracia trobar companys com en not i el johnysurf.

Collons com costa escreiure desdd un stupidphone. Ara entenc que a en radjo i alex no se'ls entengui massa.... :D
 
Volver
Arriba