Dissabte 21 Malgrat o palamós Garbí?

pos eso!

que si divendres es confirma la previ, dissabte a l'aigua!!!!!
malgrat, palamos, st pere.....

què Gemma79 som-hi?

Jo ho veig molt justet tius/es s'ahura d'esperar a ultima hora per decidir

Jo dissabte pujaré, també, of course. Espero que aquesta vegada no ens falli la previsió. Veig que pinta molt bé a St Pere, no? Palamós menys, i Malgrat encara pitjor... A veure si coincidim uns quants ...

Vinga, demà decidim!

yo sintiéndolo mucho y viendo la previ me desapunto, sant pere desde Tarragona me pilla muy lejos, mucho tiempo, mucha pasta de gasolina y peajes, y la previ mucho justa

además marca mestral por tus tierras para el domingo no? yo me quedare en malgrat si entra bien sino al bar con los colegas [borrachos]

A Palamós es pot aparcar bé el cotxe davant de la platja?
Es solen aixecar onades, per allà, amb vent de sud-oest? Ho dic perquè no m'interessa massa, que hi hagi trencant. Què veieu més clar? Palamós o St Pere?

Jo no m'arriscaria de moment no ho veig molt clar, jo continuo esperant una miketa, pero de moment no m'arrisco.

La veritat es que está molt justa per disabte i sembla que pot pujar cap el mijdia.
Dons lo millor es esperar al mateix disabte i veura el busca a on comença avans.
La altra opcio es Sant Ciprien en frança que meteo france marca SE 20km. h. i ratxas de 30km. amb onades.

yo haré un esfuerzo y iré hasta malgrat... :mrgreen: pero la previ es un poco delicada es muy parecida a la de el dia de la regata....

Al final jo també decidiré demà al matí. Si algú té un busca i veu que bufa el migjorn per algun lloc, que ho digui per aquí, si us plau.

De moment a les 10:00 com diu la previ, el SE va pel nort.
El busca tan sols marca SSE a Port de la Selva molt fluox 9 nusos de mitja entre 6-12 nusos.

A aquestes hores, per no anar tan lluny, m'agradaria pujar a Malgrat. Però ho veig molt just... Aniré esperant, i si des de casa veig que s'aixeca algo de vent, pujaré. No hi ha cap estació meteorològica, per allà a Malgrat, oi?

La mes propera que conec, es a Canet.
http://www.clubvelacanet.com/DotNetNuke/Estacimteorolgca/tabid/81/Default.aspx
Jo si puc ja posaré aquí si el busca marca.

De moment el dia aqui esta rufu, gris i parat.... aixó no vol dir que s'aixequi de cop!

No feu massa cas de la estació de canet perque no te res a veure amb el que passi a malgrat.

bufa una lleugera bris inapreciable de terral....

Ara 11:30 a Malgrat comença a marcar el busca:
11 SW mitja, entre 7-13

Volver