arm
Totalwind Gurú
Riumar per 4.7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
alextxell dijo:pues ha estat per 4m, jo amb 4,5 les pasava putes a la ratxa.
carlesmicro dijo:Me n'oblidava: fotia un fred de cxxxns! Ben protegit, a l'aigua no es notava. Però quan t'atures i menges una mica, t'has de protegir del vent, perquè si no.... Hi ha algun truc per això? Canviar-te només per dinar no té massa sentit. Potser posant-se alguna cosa a sobre del neoprè? Algú ho ha provat?
sos4l dijo:que grande los de Winds-Up!! Riumar y Pals, me estoy emocionando...![]()
not dijo:carlesmicro dijo:Me n'oblidava: fotia un fred de cxxxns! Ben protegit, a l'aigua no es notava. Però quan t'atures i menges una mica, t'has de protegir del vent, perquè si no.... Hi ha algun truc per això? Canviar-te només per dinar no té massa sentit. Potser posant-se alguna cosa a sobre del neoprè? Algú ho ha provat?
Quin neopré portes? jo he notat molt el canvi en la espera a fora del aigua de un de roba a un de "foca", no hi ha color.
Abans a l'hivern si parava ja hem gelava, ara amb el foca puc estar fins i tot xerrant..
carlesmicro dijo:Bon dia al Trabucador per 4,7, a vegades passat.
Primers bordos dominats amb la 85l. Anem progressant.
Me n'oblidava: fotia un fred de cxxxns! Ben protegit, a l'aigua no es notava. Però quan t'atures i menges una mica, t'has de protegir del vent, perquè si no.... Hi ha algun truc per això? Canviar-te només per dinar no té massa sentit. Potser posant-se alguna cosa a sobre del neoprè? Algú ho ha provat?
Em sembla que en jvr ens ha fet llums, oi? Jo anava a la furgoneta d'un company quan hem fugit de Riumar, perquè les condicions eren massa exigents, entre el fred, el vent fort i una onadeta respectable per nosaltres. Ens ha semblat que no disfrutaríem i hem anat cap al Trabucador, més tranquilet i dominable en un dia com avui.
No, jo anava de passatger. Combinem la furgo del company i el meu remolc.jvr dijo:Si m he quedat parat de veure que marxaveu,pensaba que no hi habia vent. fins la propera!!! conduies tu carles?
Sí, encara puc disfrutar de la seva companyia i del seu cafè Vergnano!Eric / wind dijo:En Saro encara corre per Castelldefels? Si es així segur que devies anar amb ell.carlesmicro dijo:Combinem la furgo del company i el meu remolc.
Qui es resisteix a tan bon cafe de Torino a peu de platja...![]()
Si el veus, dona-li records de part meva.
Això els que tenen una companya que navega!antiguogato dijo:hay que joderse como os complicais la vida.
un waterman, NO PARA A COMER. un waterman, navega, se sacia, y luego se cambia tranquilamente y come sequito, ya sea un bocata, o un buen arroz del delta.
si es que..... no os queda mili ni ná....![]()
Tio: ets un crack i un exemple! Faré el que dius, com sempre. Gràcies!antiguogato dijo:es una cuestion de organizacion.
Ej. A: NAVEGAR 2H + COMER 1H + NAVEGAR 2H = TIEMPO EMPLEADO 5 HORAS.
Ej. B: ALMORZAR POR EL CAMINO EN EL COCHE (TIEMPO NO COMPUTABLE) + NAVEGAR 4 H + COMER SEQUITO 1 H = TIEMPO EMPLEADO 5 HORAS.
DIFERENCIA= COMER MOJADO O COMER SEQUITO.
RESULTADO= NO PASAS FRIO MIENTRAS COMES = MEJOR APROVECHAMIENTO DE LAS HORAS DE NAVEGACION.
POR QUE?= POR QUE NAVEGAR DESPUES DE COMER Y COJER FRIO = NAVEGAR AL 20% DE TUS POSIBILIDADES ( NO ARRIESGAS, INTENTAS NO CAERTE = NO EVOLUCIONAS)-
DATOS BASADOS EN ESTUDIOS REALIZADOS DURANTE 2O AÑOS.
![]()
antiguogato dijo:bueno, tampoco te lo tomes al pie de la letra, que la mitad de lo que digo lo digo de cachondeo....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alextxell dijo:Cuanto amor, panda maricas.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.