Dissabte 28

mariocitys

Totalwind Fan
Mensajes
146
Puntos
0
Veig possible garbí a la costa central si hi surt el sol, algú m'ho compra? [meparto]
 
Rectifico: el mapa d'en Tomàs Molina preveu un corrent general de nord-est, exactament contrari al garbí. Sembla que l'un i l'altre s'haurien d'anul·lar.
 
Ostres Carles, no se quins mapes són els del Molina (del meteocat?), però jo veig que cada cop va agafant més força [smilie=worship2.gif] O sigui que espero que t'equivoquis [meparto]
 
Ja ho veig, ja. Em refereixo al mapa isobàric de TV3, que dona component nord-est. O l'un o l'altre estan errats.

Tan de bo m'equivoqui, però jo no veig gens clar que la calor que faci, i el consegüent corrent tèrmic que s'origini, pugui compensar aquest component nord-est, que també es veu aquí:
http://www.meteored.com/isobaras/mapa-isobaras-24.php

Ja ens ho explicareu! No només per saber si ha estat un bon dia (que pel guru sembla que pot ser un gran dia), sinó per aprendre-ho per la propera vegada.

Sort! [punk.gif]
 
Bé, si finalment hi vaig demà, ja us ho explicaré. De tota manera els mapes de la TV3, segons la meva experiència, es millor no fer ni putu cas, però mai se sap...Apa, a veure que passa al final [roto2gay.gif]
 
garbi..... GArbiiiiii.... GARBIIIIIIIIIIII!!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Jo estaré a torre valentina el finde, per si algú vol info

dissabte al tard...

display_map.php


diumenge... cada cop ho veig mes clar

display_map.php
 
mmmmm 14 de SW osigui Garbi a Caitelldefels [windsurfing.gif]
 
trankils que ha baixat a 11 [aiba] guardeu les armes pero no les deixeu lluny. Els millor puestos ara mateix (a part de França 17-24) son :
Malgrat 9-17 sw
Palamos 10-11 sw
Castelldefels 9-11 sw
A Barcelona (base nautica) 8-8 w
 
S'ho deuen estar passant molt i molt bé a la base. Ara mateix 15 nussos, quina enveja!
 
ahir va ser un bon dia, vaig arribar a la Base a la 13:30 i vaig sorti amb la 8,5 però després de 4-6 bordos vaig sortir a buscar la 6.6 i la 110. Espetacular no vegis com va la vela Loft 02 aguanta molt be les ratxes. fins les 17:00 pero encara segui bufant
[applaudit]
 
dissabte gran dia a barna, 3 horetes (i mes pels que podían) amb 7.5/122L molt be, els altres anavan amb 6.2/6.5 sense forçar;
diumenge molt fluix, pero tambe amb 7.5/122L vaig poder planetjar unes 3 horetas (aixo si, forçant una mica [ojos] )
 
Hola Carles, doncs al final vaig anas a castelldefels. No era el lloc, ja vaig veure que a Barna fèia més vent, però bé havia d'anar allà i vaig aprofitar per navegar una mica. Força fluix, tot i que es podia planejar.
Ah, i no nomès ho dèia el guru. També el windfinder i el meteosim i quan tots ho diuen és per començar-se a mosquejar. Ara que en part tenies raó, no va ser res de l'altre món


carlesmicro dijo:
mariocitys dijo:
[punk.gif] jejeje sembla que l'he encertat...

Al final tenia raó el guru, no? Ha anat bé? A on has anat? (si no és indiscreció. És per anar agafant experiència)
 
Je je a malgrat se puso el sabado para 5.0 y 5.7 nadie fue??? palamos también para 6mts el sabado y 7.5 el domingo pero no puede navegar nada... [muro] [muro] [muro]
 
Volver
Arriba