dissabte 7 Febrer. Tramuntana

port/delta port/delta port/delta

encara no ho se, a port fara una rasca important.

Avui ha entrat un garbinet a Barcelona que he pogut aprofitar. Em consta que a Malgrat s'ha navegat molt bé.

Diumenge... segurament Aquarius, ja veurem.

Que passeu un fantàstic dissabte!!! I no us oblideu la càmera [saludo]

eu navegat?

jO volia pujar a port...xO ahir vaig surtir i em vaig desfasar mol i no me vist en cor de pujar!! dMa ski!!

apa sort xls ke navegeu!!!!

Al final ahir vaig baixar a Trabucador 87ltrs i 3.9 tota l 'estona, avui no puc amb la meva anima

Finalment ens vam decidir a pujar a Port, vent per 4.7 bastant inconstant..però com sempre divertit!!

Riumar dissabte i Diumenge 3,7 i 67L

dissabte increible les onades alguna de fins a 2 metrets, fins a tres bottoms a la onada.

diumenge fort i molt pla

Ey Alex! soy Eva, nosotros también bajamos,pero hemos ido a Riumar.
Ya bajando por la autopista había que ceñir a saco con la furgo! en un momento dado me dije chica relaja los brazos, iba cogida al volante cual botavara!

Qué vendaval los dos días, yo he navegado con 3.3, y ayer sábado pasada....aunque las condiciones fueran un poco bestias, merece la pena el Delta, el paisaje, y claro la paellita....
y muy buen ambiente también.

La próxima vez con capucha, eso sí, qué frío "lo viento" jjj!

Saludos a los locales!

Jo vaig baixar el diumenge a trabu, el vent perfecte, per 5.0m2, ara, quin fred com sempre sense escarpins ni guants, amb una parell de horetes vaig tindre prou, aquest any fot un fred...

Jo diumenge el sentit de la responsabilitat i les coses pendents a casa em van fer anul.lar el pla previst. No us explico totes les coses que vaig fer el diumenge perquè us tallaria el rollo :mrgreen: Però us podeu imaginar... Marujeo total.

Això sí, tinc molts punts acumulats ja!

Ens veiem [heavy]

radjo dijo:
Jo vaig baixar el diumenge a trabu, el vent perfecte, per 5.0m2, ara, quin fred com sempre sense escarpins ni guants, amb una parell de horetes vaig tindre prou, aquest any fot un fred...

Al Decathlon tenen un "passamuntanyes" moníssim que et manté calentetes les orelles i uns escarpins a 20 euros que van de conya. Te'ls recomano Ramon... i a vere si ens veiem un dia d'aquest!

Volver