Dissabte previ de mestral o tramontana

Jo cap al sud,jejeje,vull velocitat i sensacions indescriptibles, [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] ,dissabte cap a Trabu que estara tranquilet, [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] ,algu mes s'apunta?baixem radjo i jo,suposo que alla trobarem algu mes,pero...alextxell t'apuntes?tambe estaria be Port pero igual massa fort per portar temps sense sortir a l'aigua,si mes no l'aigua hi sera molt mes freda que al sud,avui solet,dema solet,i una temperatura de 15-16 graus,estara be.Una miqueta fresqueta pero no molt,es pot aguantar,pero a Port..... [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido]

Sin duda el delta es una buena opción para el sábado Riky

Pero el agua posiblemente esté más caliente en Port que no en trabu en este momento, en trabu al haber poca cantidad se enfría en cuanto deja de hacer calor, lo contrario ocurre cuando empieza a calentar el sol, el agua de trabu en ese caso se calienta antes que donde hay más cantidad.
Aunque con 15-16 grados de temperatura ambiente seguro que no pasas frio en ningún sitio.

Este finde no puedo, celebramos nuestro aniversario de boda, 11 añitos [ojos]

Pero a la proxima seguro que voy.

salvipardas dijo:
Jo tb tinc aniversaris... però a la pròxima tb m'hi apunto [heavy]

....... que tinc tres veles per estrenaaaaarrr!!!! 4,7 - 5, 7 (Loft) i 7.4 (Aerotech) .Toma ya!

Salvi veo que has renovado tus velas [qpasaneng2]

Esa 7.4 tengo que verla de cerca [big-laugh] dicen que van muy bien las Aerotech, yo estoy buscando vela sobre 7.5 pero me conformo con una Gun.

Enrike dijo:
salvipardas dijo:
Jo tb tinc aniversaris... però a la pròxima tb m'hi apunto [heavy]

....... que tinc tres veles per estrenaaaaarrr!!!! 4,7 - 5, 7 (Loft) i 7.4 (Aerotech) .Toma ya!

Salvi veo que has renovado tus velas [qpasaneng2]

Esa 7.4 tengo que verla de cerca [big-laugh] dicen que van muy bien las Aerotech, yo estoy buscando vela sobre 7.5 pero me conformo con una Gun.

La teva Gun gran, si és la de l'avatar, ha de ser una vela molt ràpida i estable que segur que t'aguanta molt de vent i deu ser una delícia de comportament... Crec que tens una molt bona vela, per Barcelona, ideal!

L'Aerotech és de 2a mà, d'un company del fòrum general, i quan la vaig veure me'n vaig enamorar... aquí està:

Imagen069.jpg

Les Loft, com sempre, via tarifenya, bon estat i bon preu.

Ja ens veiem!

salvi

Buenas a todos,
yo mañana a Port de la Selva...espero que no haga mucho frío!!!

Alguno de por aquí se acercará??

Saludos...César

Jo de moment encara no puc escaparme, estic fent de bon pare dema la meva filla fa un mes. Sort per la gent que baixa al trabu, es una bona opció, jo espero que entri a barna es on puc escaparme com a molt pero no crec aquest cap de semana.

[saludo]

salvipardas dijo:
La teva Gun gran, si és la de l'avatar, ha de ser una vela molt ràpida i estable que segur que t'aguanta molt de vent i deu ser una delícia de comportament... Crec que tens una molt bona vela, per Barcelona, ideal!

salvi

Sí, es una Gun Booster de 7m con 3 cambers, la verdad que estoy muy contento con ella pero queria otra vela algo más grande y sin cambers para comparar.

Puedes probar mi Gun cuando quieras.

Enrike dijo:
salvipardas dijo:

salvi

Sí, es una Gun Booster de 7m con 3 cambers, la verdad que estoy muy contento con ella pero queria otra vela algo más grande y sin cambers para comparar.

Puedes probar mi Gun cuando quieras.

Perdoneu que etiguem parlant aquí de material...

Crec que en condicions de menys de 12 nusos mig metre més o menys pot ser determinant per planejar o anar parat... Jo amb 7,4 o 7,5 ja vaig (peso uns 79 kg), però tu ets més lleuger... Podries provar una 7,5 a veure què tal.

Hola , fa dies que no em conecto, estic sense ordinador BRR, jo tinc una ezzy de 7,5 i erstic encantat, tambetinc ganes de navegr que m'he comprat un pal de carboni 75 un de 4,60 ideal per la de 6,2 i 7.5 i encara no l'he estrenat!!
Ei salvi, aquestes loft son una marevella, jo tinc la 6.2 i estic encantadissim
Be aquest cap de setmana no puc desplaçar-me, el dissabte tambe tinc aniversari del meu germa que fa 40 i li fem festa sorpresa, i el diumenge ja es veurà depenent de la resaca.segurametnem quedare per malgrat!!
Salut i bon windsurf
i molta sort pels que pogueu navegar aquest cap de setmana.
Falixitats carli , jo tambe tin una nena de 2,5 mesos ,uns amics ja li han regalat una licra !!!jejeje

Hoy san marti d'empuries, estaba fortisimo hasta media tarde que empezó a bajar un poco..
Alguien del foro estaba por allí?
Que tal port?

Volver