radjo
Totalwind Hero
bona previ per aquest cap de setmana que feu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
salvipardas dijo:Jo tb tinc aniversaris... però a la pròxima tb m'hi apunto
....... que tinc tres veles per estrenaaaaarrr!!!! 4,7 - 5, 7 (Loft) i 7.4 (Aerotech) .Toma ya!
Enrike dijo:salvipardas dijo:Jo tb tinc aniversaris... però a la pròxima tb m'hi apunto
....... que tinc tres veles per estrenaaaaarrr!!!! 4,7 - 5, 7 (Loft) i 7.4 (Aerotech) .Toma ya!
Salvi veo que has renovado tus velas![]()
Esa 7.4 tengo que verla de cercadicen que van muy bien las Aerotech, yo estoy buscando vela sobre 7.5 pero me conformo con una Gun.
salvipardas dijo:La teva Gun gran, si és la de l'avatar, ha de ser una vela molt ràpida i estable que segur que t'aguanta molt de vent i deu ser una delícia de comportament... Crec que tens una molt bona vela, per Barcelona, ideal!
salvi
Enrike dijo:salvipardas dijo:La teva Gun gran, si és la de l'avatar, ha de ser una vela molt ràpida i estable que segur que t'aguanta molt de vent i deu ser una delícia de comportament... Crec que tens una molt bona vela, per Barcelona, ideal!
salvi
Sí, es una Gun Booster de 7m con 3 cambers, la verdad que estoy muy contento con ella pero queria otra vela algo más grande y sin cambers para comparar.
Puedes probar mi Gun cuando quieras.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.