Dissabte previ de mestral o tramontana

En Ricky en Rado i jo varem anar a Trabu, al principi per 5.3 pero rapidament es va posar per 4.5.

Buena opción la del trabu! además seguro que hacía buena temperatura...
De todas formas la primavera ya está aquí! Solete y temperaturas en aumento, esperemos vuelva pronto la tramontana!
Ninguna foto?

alextxell dijo:
En Ricky en Rado i jo varem anar a Trabu, al principi per 5.3 pero rapidament es va posar per 4.5.

Y las fotillos?,ese si que es un report,con dos cajones,jejeje

salvipardas dijo:
Jo! Vosaltres si que sabeu... Ja m'ho imagino: el riky i l'àlex aguantant amb la 6.5 i el radjo a tota llet amb 3 metres.

La pròxima no me la perdo.

Bones Salvi,tots tres anavem amb 5.3,ells portaven una 87 amb 5.3,jo anava amb 120,jejeje,al principi es va trencar la vela per la part de dalt i va sortir uns 30-40 cm de mastil per sobre,ho arreglem i va pujar,vaig dinar per fer temps a veure si baixava i va pujar en comptes de baixar,al final vist el que veiem varem sortir tots tres amb les 5.3 i jo amb els 120,una boixeria,suposo que avui penjara fotos,i be poca cosa mes a dir,anava molt,pero quemolt pasat,estava per 85-90l i per una vela de 4-4.5,i portavem velas de 5.3.... [loco] [loco] [loco] .La propera t'esperem.

amb quin programa feu hospedatge de les fotos, jo ho he fet amb imageshack pero tinc problemes.

Volver