Dissabte

not

Totalwind Legend
Ep nanus! sembla que hi torna

a kastas está entrant ponent i per aqui tambe!

WindDirection.gif

WindSpeed.gif

a malgrat encara no entra pero segueix la mateixa lin ia que ahir...
tot i que els partes diuen que a la tarda baixará.

Jo dedicare els cap de setmana a la familia... i a mes estic petat de ahir.(hem vaig clavar un talegasso amb un spin out que avui m'esta passant factura)

no hi ha afició?? [saludo]

ep i dema hi ha parte de garbí mes normalet!! a veure si m'hi escapo!

donc pot ser baixi cap a malgrat .......
algú s'apunta avui ...........??
de totes maneres, espero una mica , a veure com evoluciona !!!!
el busca marca ponent agarbinat , a veure si gira una mica,
la veritat es que no se com es navega a malgrat amb aquest vent, o millor castefa??????

a malgrat fins a w be.. si es wnw ja no. si es wsw ni t'enteres.

Ahir va començar amb wsw i va acabar mb sw fins i tot ssw. De tota manera estaba mes desfassat que dissabte passat. Amb trencant deliacadilla (no mortal pero calia parar-hi atenció)
i onades.

ara marca 7wsw, jo hi baixaré amb el nen mes tard no pas a navegar clar! [big-laugh] .

per cert, felicitats per la teva primera sesió amb 90, jo encara no he pogut ..................
però, tot arribarà .......... [platano]
Al igual em deixo caure per malgrat, després trucarè a algú del foro a veure si s'animen, però alguns de vosaltres
ahir ja veu tenir una bona sesió, pel que tot em fà pensar, que avui podria no haver quorum ..........
en fí, s'ha d'intentar ........ [victory.gif]

aqui sembla que está morint.... kastas marca 16-20

Garbinasssu a kastas 20 nussetss de no res
Marxo

Continua de Garbi, pero ha baixat una miqueta.

Ei, not!

Com veus tu el parte de demà a Malgrat? Sembla fluixet o que s'hagi d'aixecar cap a la tarda, no? Avui treballo i no puc anar-hi, però demà, si es pogués... Passaràs el parte en directe per aquí? Tinc esperances de que entrin 12 o 13 nusets, que per començar la temporada, amb vela gran no estaria malament.

Vinga, ja informaràs!

Garbí a Castelldefels?
El busca marca tot l'estona NWN - NW .......
em sembla que avui, no ens mullarem ........
el busca diu:
Castelldefels : 10 NW (ratxes 4-19)
Malgrat : 8 SW (ratxes 6-12)

Seguirem informant !

angel es veu que el busca no xuta correctament a kastas.

a malgrat hi ha 15-18 nusos de garbi pur i un mar agradable... jo no puc anar-hi.. tinc altres obligacions[read.gif]

Gemma dema si que voldria anar-hi ja comentarem!

A Castelldefels el garbi va durar poquet de seguida va girar a ponent, onades i bones rampes per saltar (per cert com salta la skate), pero com sempre molt pero que molt ratjejat.

Volver