diumenge 11-07

carli

Totalwind Gurú
Demà que opineu on entrarà lo mes aprop de Barna. Malgrat no ho tinc clar, st pere segur que entra ara mateix posa que hi han 18 nusos al camping de l'Aquarius. Pero queda lluny i dema son caravanes segur. a veure la gent de la zona que opina.

Pujo amb la dona, ella vo platja i o vent [ojos] .

Salut!!.

Jo també pensava pujar demà a St Pere amb el meu nòvio, que ell, com la teva dona, Carli, vol platja. Però on veus que avui estigui entrant a St Pere? Ara, a les 15:30h bufen no més de 10 nusos. Jo crec que ara el que posa al càmping Aquarius està bé. I a través de la webcam no es veu ningú a l'aigua navegant. Veig que s'està complint el que posa ara al windguru, i per demà hi ha el mateix parte. Ara ja no sé si arriscar-me a pujar.... Em fa una ràbia punxar!

Algun consell?

el mismo dilema para mi... subir hasta sant pere? y si eso con que material?? ...
a ver si uno ha podido navegar hoy y nos hace un resumen [windsurfing.gif]

Teniu res millor a fer? Aixo es el windsurf s'ha d'arriscar per triumfar, per desgracia no vivim a Canaries ni Tarifa o sigui que a arriscar-se toca.
Material, donçs el mes gran i algo de mitja per si entra massa fort.
Jo no puc anar, tinc clase. [muro]

14 nusos de màxima a sant pere i igual a empuries avui... es el que dona el busca.

sort!

jo segur que pujo, estaré davant del aquarius.. ja tinc el material al cotxe. si vols gema ens veiem per la platja, portare una licra blanca y bañador verd

not dijo:
14 nusos de màxima a sant pere i igual a empuries avui... es el que dona el busca.

sort!

Dani, parles del vent que ha fet realment avui o del que marcava la previsió? Encara no sé què fer. L'últim dia vaig punxar per excés de tramuntana i tinc por de tornar a cagar-la per vent insuficient.

Tenía pensat anar una mica més amunt del acuarius que l'altre dia comentaven que el temic entrava millor, pero pasaré per l'acuarius a vere com estar el tema.
Bones jo tb puju amb la dona i els gossets, trafic de color raro entre groc i cava, una F2 hornet i veles north natural i gaastra groga, a vere si reconec a algu...

Gas

Bon dia!

Al final ho he deixat estar. Jo hagués pujat per provar, però entre que no està gaire clar el tema i que haig d'arrossegar el nòvio ... Ell no no en té gens de ganes i després li hauria d'aguantar la cançoneta irònica de sempre de que pugem per no fer res.

Seguiré el dia per saber si m'he equivocat o no. Si m'he equivocat, un altre dia d'estiu confiaré més en els tèrmics i pujaré independentment de la previ del windguru.

Que tingueu sort!

Al final tomo la determinación de dejar de navegar hasta septiembre, o mejor dicho de dar vueltas y hacer km, a menos que vea una previsión clara, el finde pasado estuve en Sant Pere con posible previsión de termico, y nada de viento, y como no hacia viento estaba plagado de mosquitos, el miercoles en Castelldefels parecia que se animaba y no paso de 11 nudos.
Ayer en Sitges por dar una vuelta, sin previsión eso si, pero me lleve el material por si acaso se aplica la ley de Murphy y nada de nada.
Pues eso como no vea una previsión clara, nos vemos en Septiembre, con la carreteras mas tranquilas y las playas sin tanta sombrilla.

Fgg dijo:
Al final tomo la determinación de dejar de navegar hasta septiembre, o mejor dicho de dar vueltas y hacer km, a menos que vea una previsión clara, el finde pasado estuve en Sant Pere con posible previsión de termico, y nada de viento, y como no hacia viento estaba plagado de mosquitos, el miercoles en Castelldefels parecia que se animaba y no paso de 11 nudos.
Ayer en Sitges por dar una vuelta, sin previsión eso si, pero me lleve el material por si acaso se aplica la ley de Murphy y nada de nada.
Pues eso como no vea una previsión clara, nos vemos en Septiembre, con la carreteras mas tranquilas y las playas sin tanta sombrilla.

amen, idem,+1

el busca no ha donat mes de 13 nusos a la zona de sant pere...

Per aqui avui he conseguit planejar amb la formula + 11metres i 8-9 nusos. Es el que hi ha, no hi ha mes vent nois... [aiba]

Sembla una bona detereminació deixar de navegar... pero es el primer pas per deixar el windsurf.. [risas]

El estiu ja está aqui , aquest any no funciona nomes per material gran, esperem la temporada de tardor s'animi.

not dijo:
el busca no ha donat mes de 13 nusos a la zona de sant pere...

Per aqui avui he conseguit planejar amb la formula + 11metres i 8-9 nusos. Es el que hi ha, no hi ha mes vent nois... [aiba]

Sembla una bona detereminació deixar de navegar... pero es el primer pas per deixar el windsurf.. [risas]

El estiu ja está aqui , aquest any no funciona nomes per material gran, esperem la temporada de tardor s'animi.

Llevo desde el año 95 navegando, no creo que sea el primer paso para dejar el wind... [meparto] sigo tan enganchado como el primer dia, pero por experiencia tengo comprobado que julio y agosto en la costa catalana es la peor epoca del año, siempre puede haber un dia bueno, no lo niego, tambien tengo que decir que no tengo material de formula para poder aprovechar cualquier brisa, no me gusta navegar con mas de 100l.
Para mi los mejores meses:marzo ,abril, mayo, junio, septiembre, octubre, noviembre.
Cada uno sabe sus circustancias, no es lo mismo tener el material en un nautico con el material montado y acercarse en moto con el neopreno puesto para aprovechar el termico, que cargar el material a las 8 de la mañana chuparse 200km y llegar a Sant Pere y comprobar que el termico no pasa de 11 nudos mas la caravana de vuelta.
Nos vemos en Septiembre a menos que se empiezen a apretar las isobaras [shot]

Jo sí que vaig pujar a passar el dia a la platja i amb el material a la furgona.
Pel mati vem passar per la ballena i res, després vem probar més amunt entre empuriabrava i santa margarida de noseque i encara que el termic era més fort a la zona reservada pels kiters no es podia sortir amb windsurf i fora d'aquesta zona no es podien tenir gossos ni treure tampoc el material (un amable urbano en quad ens va informar). Total que vem tornar devant del chiringuito del costat de l'anfora a mullar el material, i dic mullar pq es lo que vaig fer, flotar com una bolla i prou.

Gas

totalmente de acuerdo yo vivo cerca de la playa en la Mora cerca de altafulla, lamentablemente no es una zona muy ventosa [risas] pero procuro moverme lo menos posible, por eso me he pillado una fórmula para mantener un poco el tono muscular, je, je,... si pega en cambrils puede ser que me mueva, pero subir a St pere es una locura 250 kms caravanas....

menos mal que en agosto me voy para tarifa que ganas tengo [big-laugh]

Por cierto yo tb navego desde el año 95 empecé con 13 años y una flamante tencate spacer nova con vela de 6m2 de tela y botavara de 2.30 no automática y desde entonces no he dejado de navegar ni un año, aunque con la universidad un par de años estuve fuera en invierno fue imposible pero mínimo 4-5 días de garbí cada verano...

menudo verano de mierda un calor de cojones y no entra un garbí en tarragona ni en pintura, es el peor año que recuerdo.

un viernes con previ no me importaría subir a st pere...

Estoy de acuerdo contigo Fgg , yo ahora puedo moverme poco, por eso opté por la formula, por eso y porque la tengo en el club, son en media hora estoy en el agua en una zona de facil aparcamiento.

Si, solo puediese navegar 15 dias al año(que son los dias que coincide viento fuerte y festivo por aqui [smilie=gaydude.gif] ), probablemente no navegaria preferiria otro deporte, o lo dejaria en plan super ocasional como el ski ahora que voy 5 dias al año(pero claro, ya no lo tomas como deporte) .

Clro que lo ideal serian 100l con 6.5, 5.5 y 4.7 pero no es lo que sopla en mi zona. Mas bien es 6.5, 8.5 y 11. je je .

Un saludo!

enrik dijo:
Jo sí que vaig pujar a passar el dia a la platja i amb el material a la furgona.
Pel mati vem passar per la ballena i res, després vem probar més amunt entre empuriabrava i santa margarida de noseque i encara que el termic era més fort a la zona reservada pels kiters no es podia sortir amb windsurf i fora d'aquesta zona no es podien tenir gossos ni treure tampoc el material (un amable urbano en quad ens va informar). Total que vem tornar devant del chiringuito del costat de l'anfora a mullar el material, i dic mullar pq es lo que vaig fer, flotar com una bolla i prou.

Gas

Doncs sort que no vaig pujar, al final.

Algú que hagi navegat a la zona aquesta entre Empuriabrava i Sta Margarita ens podria indicar ben bé on és? Si dius, Enrik, que és zona per kiters i no deixen sortir amb windsurf, on és, d'on surten els winddurfistes? Si algú pogués indicar les coordenades exactes al Google Earth... I allà, Enrik, si no hagués estat perquè estava prohibit, el tèrmic estava prou fort per fer alguna cosa?

gemma79 dijo:
Doncs sort que no vaig pujar, al final.

Algú que hagi navegat a la zona aquesta entre Empuriabrava i Sta Margarita ens podria indicar ben bé on és? Si dius, Enrik, que és zona per kiters i no deixen sortir amb windsurf, on és, d'on surten els winddurfistes? Si algú pogués indicar les coordenades exactes al Google Earth... I allà, Enrik, si no hagués estat perquè estava prohibit, el tèrmic estava prou fort per fer alguna cosa?

gemma79 lo tuyo es precisión y como se dice asegurar el tiro, bien hecho. [applaudit]

Bones, doncs aquest finde, igual que els anteriors 4 hem navegat dissabte i diumenge a Roses. hi ha un lloc que bufa una mica més que la platja salvatge d'Empuries santa margarida.
tan dissabte com diumenge jo vaig navegar amb slalom 7.7 i 104 però amb 6.2 ja es planejava inclús 5.7 lleugers.
La platja està entre santa margarida i empuries.
a veure: rotonda entrada Empuria brava NO, la següent i recte direcció platja (passes costat pista aterratge) allà montes sobre gespa, net i genial. es poden tenir gossos pk no és platja. sinó es pot entrar per autovia direcció roses surts per la sortia que posa LA RUBINA o estaurant la LLar.

ei, sinceramet si no ho teniu clar i fa sol i calor no us ho penseu i deixeu d'anar a St Pere a esperar el miracle. portem casi dos mesos amb tèrmic d'uns 14-18 nusos.
ens veiem aquest finde

per cert avui 5.2 q cadaques.... feia 2 mesos que navegava amb slalom....!!! ja era hora!!!

Ostres, Xavi, doncs fas bé de dir-ho, eh. Jo aniré cap allà, a la que faci sol i calor. A St Pere ja he punxat massa vegades, esperant el tèrmic. Sort que diumenge no hi vaig anar.

O sigui que, seguint les teves indicacions, deu ser la zona compresa entre els ports d'Empuriabrava i Sta Margarida, no? Al Google Earth veig fotos titulades "Platja de la Rubina". Suposo que deu ser això.

Doncs a l'estiu, cap allà! I més si dius que es pot muntar sobre gespa i tal. Llàstima que els propers dos caps de setmana no podré pujar.

Vinga, doncs, ens veiem a l'aigua!

Volver