diumenge 11-07

es aqui?

http://maps.google.es/maps?q=roses&oe=utf-8&rls=org.mozilla:es-ES:eek:fficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Roses&gl=es&ei=xcs8TNbGJ8SIONad7IMP&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CCIQ8gEwAA

val a dir que els termics funcionen com volen no?
perque l'any passat malgrat funcionava casi sempre per 6.5.

Correcte. platja salvatge, o la rubina esta situada entre dos espigons el de la dreta mirant a mar es Empuria Brava, esquerra Sta Margarida. en tota la platja es pot muntar pero recomani espuria ja que és gespa.

salut gent!! normalment amb 6.5 i volum n'hi hauría d'haver prou..... jo 7.7 i 104 peso 80 kg

ja ho apuntarem al GPS, gracies xavi.

JO el Diumenge vaig pujar a l'Amfora, anava amb l'idea de passar un dia a la platja amb la dona. Vaig muntar 7.5 i 135 l y surava, dos nusos més i hagués planejat pero no va poguer ser.... vam llogar una hora de material de debutant, 15 €, y vaig ensenyar una mica a la dona i la veritat es que s'en surtia prou bé.

Jo Alex no puc el Dissabte, la pròxima.

Aqui teneis 2 campings de la zona que se comenta,

Camping Castell Mar
42º 15' 19" N
3º 8' 24" E
http://www.campingparks.com/cmar

Camping Internacional Amberes
42º 15' 11.36" N
3º 07' 49.69" E
http://www.campingamberes.com

Adjuntos

• campingss.jpg
    campingss.jpg
    137,9 KB · Visitas: 352
Jo provaré a la zona aquesta que comentem, i si funciona, ja m'he mirat també aquests dos càmpings, i surten millor de preu que els de St Pere. No estan tant a peu de platja, però bueno...

El que passa és que jo no tinc veles tan grans. Peso 59 kgs, vaig amb una tabla Xantos F2 de 135 litres que s'embala bastant (això sí), i la vela més gran fa 5'7 metres. Planejaré?

gemma79 dijo:
Jo provaré a la zona aquesta que comentem, i si funciona, ja m'he mirat també aquests dos càmpings, i surten millor de preu que els de St Pere. No estan tant a peu de platja, però bueno...

El que passa és que jo no tinc veles tan grans. Peso 59 kgs, vaig amb una tabla Xantos F2 de 135 litres que s'embala bastant (això sí), i la vela més gran fa 5'7 metres. Planejaré?

Yo todavia no he ido a estos campings, si vale la pena me llevo el carrito para llevar el material, totalmente aconsejable, en muchos campings de los que he estado a una distancia me ha salvado mi espalda jeje..
Con 59kg, el volumen de tabla que usas y 5,7 tienes de sobras, es cuestión de perfeccionar la tecnica, yo uso 103l y 5m, peso 64kg, mientras los alemanes de la ballena alegre planean con 7 o 8m yo voy con 5m con 14 nudos, es cuestión de ajustar el carril de mastil, la tensión de la amura y la escota y jugar con varias aletas.
Bueno pues sera cuestión de probar esta zona, hace buena pinta y bastante salvaje.

Bufff que lluny estan de l'aigua, no vui pensar si tens de para a canviar de vela i de taula, o entrar a beure aigua.

Fgg dijo:
gemma79 dijo:
Doncs sort que no vaig pujar, al final.

Algú que hagi navegat a la zona aquesta entre Empuriabrava i Sta Margarita ens podria indicar ben bé on és? Si dius, Enrik, que és zona per kiters i no deixen sortir amb windsurf, on és, d'on surten els winddurfistes? Si algú pogués indicar les coordenades exactes al Google Earth... I allà, Enrik, si no hagués estat perquè estava prohibit, el tèrmic estava prou fort per fer alguna cosa?

gemma79 lo tuyo es precisión y como se dice asegurar el tiro, bien hecho. [applaudit]

On jo vaig anar es imposible treure el material ara a l'estiu, moltissima gent i un urbano amb Quad. El puesto al que jo em refereixo es aquest... en mig dels dos espigons, els kiters queden a la part dreta de la platja si la mirem en aquesta imatge.
[gmap=15]42.253807,3.142176[/gmap]
Ho especifico pq no es el mateix puesto al que es refereix el Not i ara no estic segur on aneu vosaltres...

Jo crec que si que estaba més fort que devant del camping amfora, el que em van comentar els kiters es que arribava més a ratxes, no era tant net y era perpendicular a la platja.

Gas

Not creo que NO es aquí, es donde indica Fgg y Enrik

Pues que mal que no se pueda salir con el material no?

No hay una escuela de vela allí?

Seguro que no se puede dejar el material al lado de la escuela, aparacar, montar y salir desde la escuela?

Tampoco se puede salir desde la zona kite?

Multan si lo haces?

Tenia muchas ganas de navegar en esa zona.

Hoy miércoles por ejemplo según el busca lleva todo el dia soplando 20nudos de levante en empuriabrava.

Entonces si todo esto se confirma quizas la solución es buscar una zona cercana en la que sí esté permitido salir con el material y ir flotando desde el agua hasta llegar a donde está el viento.

¿Sabeis de alguna zona cercana?

xavicdq dijo:
Correcte. platja salvatge, o la rubina esta situada entre dos espigons el de la dreta mirant a mar es Empuria Brava, esquerra Sta Margarida. en tota la platja es pot muntar pero recomani espuria ja que és gespa.

salut gent!! normalment amb 6.5 i volum n'hi hauría d'haver prou..... jo 7.7 i 104 peso 80 kg

enrik dijo:
On jo vaig anar es imposible treure el material ara a l'estiu, moltissima gent i un urbano amb Quad. El puesto al que jo em refereixo es aquest... en mig dels dos espigons, els kiters queden a la part dreta de la platja si la mirem en aquesta imatge.
[gmap=15]42.253807,3.142176[/gmap]
Ho especifico pq no es el mateix puesto al que es refereix el Not i ara no estic segur on aneu vosaltres...

Jo crec que si que estaba més fort que devant del camping amfora, el que em van comentar els kiters es que arribava més a ratxes, no era tant net y era perpendicular a la platja.

Gas

Pues es exactamente la imagen que yo he adjuntado, de hecho en esta imagen se ven los dos campings que remarcaba mas arriba, ¿es esta la zona donde te ha sido imposible navegar? yo no he estado nunca, pero me llama la atención que no haya ningun tipo de construcción.

tan és ortir de la derta que de l'esquerra. això si, des de la zona kite no, cre k no es pot, únicament Kite.

a veure que tal el finde pk pinta nord per dissabte.... a veure com evoluciona. estem en contacte i si no entra nord ens veiem allà!!!

Según la web del camping Internacional Amberes tienen zona de windsurf.

Adjuntos

• int-amberes.jpg
    int-amberes.jpg
    130,4 KB · Visitas: 235
si me referia a esa zona.... hoy no vs la que ha entrado en port no??? xavi has sucat?? [bonk]

Vaig estar una estona parlant amb un encarregat de la zona kite i amb l'urbano del quad...
- A la zona kite, només kite, de fet els kites han de pagar sino m'equivoco. El tema es que tenen una concesió per fer servir la zona de la platja exclusivament per kite.
- Hi ha una zona per sortir al aigua, aprop d'empuriabrava pero el noi de la zona kite, em va advertir que allí es posava molt jitano i la gent no anava pq obrien cotxes.
- Multan si no surts pel puesto indicat, aprop del espigo, tb ens ho va dir el noi de la zona kite i el mateix urbano.

Sincerament jo vaig estar diumenge i es imposible instalar-se ara al estiu, molta gent, nens, parasols y milions de tovalloles.
Crec que la zona de l'anfora o la ballena es més permisiva i hi han més zones per sortir al aigua, el problema es que el termic entra més fluix.

Si hi ha previsió per dissabte jo m'apuntu que tinc ganes de planejar una mica, ja direu el puesto que a mi m'es igual.

Gas

Xavicdq:

És veritat que obren cotxes, per allà? Vaya gràcia! No serà que l'Enrik va anar a la platja de la Turbina i no a Platja Salvatge? Al Google Earth no veig la Platja Salvatge enlloc. Marca'm una coordenada del Google Earth, please.

Volver