diumenge 15

Aloisio

Totalwind Fan
Mensajes
147
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Doncs avui per fi he tornat a navegar, després de molts dies, amb un bon garbí que ha bufat a partir de les 14:30 a Barna.

I costella recuperada!

Comença la temporada [platano2]
 
A Kastas amb 7.6 i 109ltrs fortet, una altre navegada fins a la posta de sol
 
bones, jo també vaig sortir a casteldefels diumenge a la tarda, fins a la posta, aixecant vela, mare meva! no em queda res! i vaig ser atropellada per un kite principiant (com jo amb el wind), cop al cap i marca al coll d'una corda, sort del neoprè!
 
neus dijo:
bones, jo també vaig sortir a casteldefels diumenge a la tarda, fins a la posta, aixecant vela, mare meva! no em queda res! i vaig ser atropellada per un kite principiant (com jo amb el wind), cop al cap i marca al coll d'una corda, sort del neoprè!

Molt de compte amb les línies dels kites!!!
 
Neus estabes al devant del Bunker amb el Ramon?
 
je je ja se qui eras, jo era l'altre noi que anava amb windsurf, amb una vela naish taronja. Per cert com va la c2?.
Aquets dies que hi ha de cait et recomano que pujis una mikta mes cap al pendul i aixin quan vagis derivant acabaras debant del Bunker.
Quan mes cap al pendul meys caiters, pero devant del bunker es una pasada, el dia que hi ha vent es una pasada fa por. Ja veurem com acaba tot aixo.
 
si, si, davant del bunker ple de kites, per la propera ja ho sé. I la c2 la veritat és que li estic prenent el tacte, tot just he sortit un parell de dies, i navegar, navegar, no gaire, però espero pillar-li l'equilibri, ja et diré!

avui he passat pel pèndul, per demanar info, però no hi havia ningú.
 
Eii, jo també he navegat, aMB 6,2 I 90l, HA donat per planejar i treure'm el mono , bon inici de primavera!
salut i bon windsurf
 
Hola
el lloc per guardar el material esta molt bé, i crec que millorarà, pero la veritat, elque diumenge vaig sortir a arenys,hi havia un altre que navegaba a mi em quedava mes aprop de la familia. es un centre nou i encara te poca gent, si a arenys no hagues estat ningú hagues anata malgrat que allà sempre toves algú.
Espero que poc a poc es vagi apuntant gent i aixi fer un centre animat.
salut i bon windsurf
 
Volver
Arriba