Diumenge 18 garbí?

salvi

Totalwind Hero
Almenys això és el que diuen...

Demà confirmem... Si entra a Bcn, OH! quin luxe!

Si no, potser Cabrera... potser Palamós...

Dimecres segons windguru,que ho tornare a mirar el dilluns,marca,la primera 20 nusos a les 10 del mati,19 a les 13hrs i 17 a les 16,13 nusos a les 19 hrs,te pinta d'estar de conya pel dimecres Trabu!!!!!! a veure si podem sortir!!!!un bon mestralet que entra d'allo mes be i amb tant de temps sense sortir amb 20 nusos ja esta be,amb 5.8 Naish Boxer i cap endavant.Nomes em queda convencer la dona,per la resta esta fet,pot ser que en radjo vingui,sera divertit. [sing] [sing] [sing] [sing] [bonk] [bonk] [heavy] [heavy] [heavy]

És probable una bona garbinada... Jo em planto a les 10 a la Base, carrego i cap amunt falta gent... Cabrera? Malgrat? Sant Antoni...?

Com ho veieu? Què fareu? Creieu que es posarà a barna o Castelldefels??

A Trabu i el Delta segur que entra també un garbinet... Necessito navegar, no és broma!!!

Segons meteocat, el llebeig (garbí isobàric, no tèrmic), serà més reforçat al sector nord i a la Costa Brava... El cor del fòrum torna a bategar amb força de nou. Emoció Emocióóóóóó!!!!! AAAaaaaaarrrrgggggffffff!!!!!!

demap.jpg

collons jo acobo de deixar tot el material al club. Crec que jo em quedare a Castelldefels aviam si entra.

No ho sé, però a bcn ho veig molt aponentat (molt de l'oest). em sembla que s'haurà de pujar i fer uns pocs km... A Pals marca un castañote que flipes... Em sembla que Malgrat serà l'spot indicat... Ho aniré mirant i consultant al llarg del dia...

ok. anire a buscar el material, necessito navegar, pero si punxo......... a mes he convençut a la dona per que vingui i ens faci de fotografa.
Continuem parlant

alextxell dijo:
ok. anire a buscar el material, necessito navegar, pero si punxo......... a mes he convençut a la dona per que vingui i ens faci de fotografa.
Continuem parlant

Quina barra,pobre dona!!!!,la meva m'ha dit que dema o dimecres que tenim previ de BF8 (nomes)alla a Trabu,portare la 7.5.Anira be no amb BF8,jejeje,ja li he dit que dimecres,cachis la mar!!!!

He entrat al windguru pro i no m'agrada la direcció aponentada de Malgrat. en canvi palamós (calonge) es sud oest claríssim i potent. buf, he enviat missatge al màrius com a últim recurs... a veure què em diu.

la perspectiva de baixar des de palamós i trobar-me caravana de cotxes no em mola gaire... A Malgrat encara pujaria, no sé, demà a veure si ho veig més clar.

estem en contacte per sms.

salvi
661246020

Vols dir que pillariem carabana despres de navegar? per la autopista? hi ha molt de tros de malgrat a palamos?

no sol haver mai caravana al hivern de palamos a malgrat,(40 minutets màxim) está tothom al pirineu!! Tan de bó entri a malgrat, dema al matí a les 10 passo el parte.... de malgrat i palamos.

jo soc novatillu pero allí estaré fent-me el xulo devant del fred [loco] [risas]

Sort!

PD: estem malalts!

gracies not, tens predileccio per algun puesto Not? creus ques es mes segur pujar directe a Palamos?.
Jo no he navegat mai per allà, on us poseu?

no he navegat mai a palamos , se que es posen no a palamos sino a sant antoni , es un lloc bonic pero complicat d'aparcar, (ara a l'hivern suposo que no) jo hem quedaré a malgrat , hi ha força ambientillu, i casi tothom pro... soc l'unic pardillo , be jo i el colega... :) , si no entra potser ens mourem fins a palamós! a malgrat ens posem devant dels contenidors del ventgrat.

ok, donçs probarem Malgrat. Pero fins quina hora esperem per marxar a Palamos si no entra a Malgrat?

Jo a les 3 he de tenir el material recollit pq m'agradaria tornar-lo a la base i tanquen a les 5.

Les meves propostes són Malgrat o Sant Antoni de Calonge. Bcn directe a l'spot, sense escales.

Sant Antoni (Palamós) no punxem segur.

Jo tampoc mai no hi he navegat i em molaria molt.

Us heu fixat en els nusos? Quines veles penseu portar. Jo 5 i 6.4 per si les mosques.

Estic mirant google maps i hi ha un troçet de Malgrat a Sant Antoni

Salvi pel windguru que mires Palamos? o Sant Antoni/Pinet

alextxell dijo:
Vols dir que pillariem carabana despres de navegar? per la autopista? hi ha molt de tros de malgrat a palamos?

Hi ha un trosset, sí, posa-li una hora des de Malgrat.

Si vaig a Palamós, encara m'he de decidir, hi aniré directe. És a dir, concretament a Sant Antoni, abans d'entrar a Palamós. Autopista de Girona, sortida 9 (crec), la que posa sant feliu, palamós, passat el Medas.

Sortiria a les 10,30 com a molt de Barcelona...

Volver