Diumenge 18 garbí?

alextxell dijo:
Salvi pel windguru que mires Palamos? o Sant Antoni/Pinet

Palamós, Palamós (Sant Antoni és la mateixa platja pràcticament, la mateixa badia, l'extrem sud si ho dic bé.

Si no t'aclares, quedem tots a Malgrat (hi saps anar?) i allà si de cas decidim i pugem junts.

Salvi la previ per Malgrat tambe es molt bona i si vas per l'autopista del maresme estas alla en un plim. Jo crec que provare Malgrat crec que sortire una miketa avans que tu, en teoria a les 10 ja hauria d'estar bufant, Quan arribi t'envio missatge i si no donçs cap a Sant Antoni.

Bufffff quin dilema, si vaig a Malgrat i despres haig de pujar fins a Palamos la dona em mata.
No se cap a on sortire primer, la previ es practicament igual, bufara desde les 10 fins a les 17. El dilluns tambe pinta de puta mare.

salvipardas dijo:
alextxell dijo:

Palamós, Palamós (Sant Antoni és la mateixa platja pràcticament, la mateixa badia, l'extrem sud si ho dic bé.

Si no t'aclares, quedem tots a Malgrat (hi saps anar?) i allà si de cas decidim i pugem junts.

Us esteu embalant!!!!be jo tambe,pero no puc anar-hi,jo partire el dimecres,pero be,desde Malgrat,just abans de Blanes fins Palamos,just darrere de Platja d'Aro,no crec que trigueu 1 hora,aixo es el que es triga mes o menys desde Barna fins Saga,be posali 1/2 hora mes,llavors haurieu de trigar mes o menys 1 hora com molt fins Palamos,aixo desde Malgrat,penso,pero be,ja fareu fotos i les penjareu al foro,jejeje.Bona sort i no agafeu fred,jejeje.Que navegueu molt.

A Palamos es una miketa millor (pero no gaire poder 1 o 2 nussos mes en la ratxa) i la orientacio es tota la estona SO cosa que a Malgrat en una de las previs es OSO

Segun google maps 1h4min. desde malgrat a palamos

rikywave dijo:
salvipardas dijo:
alextxell dijo:

Us esteu embalant!!!!be jo tambe,pero no puc anar-hi,jo partire el dimecres,pero be,desde Malgrat,just abans de Blanes fins Palamos,just darrere de Platja d'Aro,no crec que trigueu 1 hora,aixo es el que es triga mes o menys desde Barna fins Saga,be posali 1/2 hora mes,llavors haurieu de trigar mes o menys 1 hora com molt fins Palamos,aixo desde Malgrat,penso,pero be,ja fareu fotos i les penjareu al foro,jejeje.Bona sort i no agafeu fred,jejeje.Que navegueu molt.

Gràcies Riky! 😁

ok, primer desti Malgrat. Quan arribi el primer que envii sms

No us ho creureu pero l'unic puesto que esta ara matiex de garbi es?

L'Escala quins collons

http://www.xtec.es/edumet/

bon dia nois!

la previ es tal que així... http://www.meteosimtruewind.com/inc/mosaic.php?model=MASS&grid=15km&var=knots&step=3&nhours=30&init=00&tag=CAT

Ara mateix 8:00h tenim :

SANT PERE ----------0N
PALAMOS ----------8 WSW
MALGRAT ----------6 N
BADALONA ---------6WNW
CASTEFA ----------10WSW
TRABU ----------4W

Es estrany lo de malgrat perque a canet marca 10n de sw...

Més previ d'aqui una hora ;)
Si hi ha algún canvi , o posaré!

bon dia nois!

la previ es tal que així... http://www.meteosimtruewind.com/inc/mos ... 00&tag=CAT

SANT PERE ----------0N
PALAMOS ----------8 WSW 10º
MALGRAT ----------6 N 7º
BADALONA ---------6WNW
CASTEFA ----------10WSW 10º
TRABU ----------4W

Ara mateix 9:00h tenim :

SANT PERE ----------0N
PALAMOS ----------0 WSW
MALGRAT ----------5W
BADALONA ---------8W
CASTEFA ----------12W
TRABU -------------1W

ponent generalitzat.....

more info a les 10 hora clau!

Not crec que no funciona el busca mira web del maritim de Castelldefels.
http://www.clubmaritimocastelldefels.com/tiempo.htm

No la miro mai el busca a castelldefels, no se on está , es el que marca...(no se si va bé) de tota manera la estació del ajuntament segons la web marca w-sw , amb máxima de 9.7, be jo a castelldefels segur que no hi vaig!

A aquesta hora de totes formes el vent es molt inestable , ja veus que palamos ha pasat de 8 a 0... només es una mica de referéncia..

a canet a 15km de malgrat esta entrant així. http://ikarusrc.com/vent_canet.html

te bona pinta

On em vas dir que us posabe-ho a Malgrat, devant d'uns contenidors no? pero cap a quin costat no hi he anat mai.

Aqui ,

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Avinguda+de+la+Costa+Brava,+08380,+Malgrat+de+Mar&daddr=41.646781,2.761216&hl=ca&geocode=Cb8NWxxd9wYTFZ-cewIdW-IpAA%3B&mra=mi&mrsp=1&sz=15&sll=41.650854,2.748728&sspn=0.027225,0.065918&ie=UTF8&ll=41.653034,2.751002&spn=0.027224,0.065918&z=15

i...

SANT PERE ----------0N
PALAMOS ----------8 WSW 10º
MALGRAT ----------6 N 7º
BADALONA ---------6WNW
CASTEFA ----------10WSW 10º
TRABU ----------4W

Ara mateix 9:00h tenim :

SANT PERE ----------0N
PALAMOS ----------0 WSW
MALGRAT ----------5W
BADALONA ---------8W
CASTEFA ----------12W
TRABU -------------1W

Ara mateix 9:30h tenim :

SANT PERE ----------0N
PALAMOS ----------0 WSW
MALGRAT ----------12WSW raf 2-22
BADALONA ---------7WSW
CASTEFA ----------11WSW raf 5-16
TRABU -------------9W raf 3-15

Ara mateix 10:00h tenim :

SANT PERE ----------0N
PALAMOS ----------03 WSW
MALGRAT ----------18SW raf 14-22
BADALONA ---------6WSW
CASTEFA ----------12WSW raf 7-16
TRABU -------------0SW raf 3-15

apa bona navegada!

PD: duré una vela ezzy carbassa o vermella, a part d'aixó el que es cau sempre soc jo... [qmeparto]

A LES 10 quan obrien la base i tenia el màrius al mòbil que m'estava confirmant els 18 nusos de malgrat... al meu gos l'ha mossegat un altre i ha tornat amb l'orella tota ensangonada... (l'atac ha succeït en un moment que l'he perdut de vista) total que me l'he hagut d'endur al veterinari i aquí s'acaba el meu report frustrat i accidentat d'aquest diumenge. ja és mala sort.

nois, espero que us vagi bé a tots!!! ja explicareu.

salvipardas dijo:
A LES 10 quan obrien la base i tenia el màrius al mòbil que m'estava confirmant els 18 nusos de malgrat... al meu gos l'ha mossegat un altre i ha tornat amb l'orella tota ensangonada... (l'atac ha succeït en un moment que l'he perdut de vista) total que me l'he hagut d'endur al veterinari i aquí s'acaba el meu report frustrat i accidentat d'aquest diumenge. ja és mala sort.

nois, espero que us vagi bé a tots!!! ja explicareu.

Em sap greu,lo del Pluto,esta be oi?no has vist a l'altre gos?,em sap mes greu per en Pluto,no per que no naveguis,aixo ja ho faras,pero aixo del gos,pobret,mira que em cau,es molt maco.Be espero que este be,ja em diras.Si vols o pots venir el dimecres vine,al menys navegaras.Que es possi be en Pluto.

Gràcies riky... com que la queixalada ha estat a l'orella, doncs al principi li rajava molta sang i m'he acollonit... però ha parat l'hemorràgia de seguida. Ara només es queixa quan li posem Betadine perquè no s'infecti... però ja està curat. L'altre gos ni l'he vist, ha desaparegut... i una senyora m'ho ha explicat. M'he despistat un moment i mira... sort que no era un doberman assassí, era un dálmata, ja veus, que mono.

Res, a esperar... una altra garbinada [muro] [muro]

salvi [heavy]

La ventada ha estat força intensiva, una pila de windsurfistes d'arreu a malgrat, tothom esperant l'aconteixement amb força mono.A les 11 ja hi havia gent a l'aigua amb 5 mts i passats. A la una 24 nusos mantinguts amb ratxes de 29 (massa per a mi) solet y bona temperatura, i el mar no estava massa emprenyat. A les dues i mitga a baixat a 18 nusos...

Aixo es el que marcava el medidor peró la gent ha navegat amb 4 y 4.7 el que mes...

jo amb 4 bordos he quedat petat...

Els pros s'ho han passat be suposo..... 😁

Dema ..... mas de lo mismo! A veure si bufa un pel menys...

Volver