Diumenge 24

salvi

Totalwind Hero
Bon dia!

Consultat el windguru pot entrar garbinet avui a Barcelona...

salvipardas dijo:
Res. A més el el està molt tapat.

Bones Salvi,suposo que fins el 13-14 de setembre no començaran els Llevantets i les Tramuntanes,just quan tindre la Ezzy 4.7'08 d'en Marius,podriem fer una trobadeta per alla dalt,per Leucate o Port,etc...ja saps,fer una trobada com deu mana,estaria be.Et posso una fotillo de la Ezzy per que sapigues quina es,es molt maca,alla va.......

waves4.7 de Marius,Ezzy..jpg

Maca amb ganes oi?be,no crec que vagi com ell ni molt menys pero intentarem no quedar malament,jejeje. [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

Sí noi, sí... l'època de garbins s'ha acabat... Ara toca o fer km o menjar-te els mocs... Així que proposo posar en marxa el "pla anti-crisi": agafar un cotxe entre dos o tres (més no ho veig possible) i transportar tot el material... És la manera de compartir despeses (gasolina, peatge...)...

Objectiu IMMINENT: FER ALGUNA SORTIDETA SENYORS!!!!

salvipardas dijo:
Ah! Felicitats per la compra. Excel.lent compra. Tens vela per anys... Ara només et falta la furgo 😁

Jo vaig,on sigui,be si es per França o Catalunya es clar,a Tarifa a l'estiu,jejeje,de debo m'apunto!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

Si la dona ja m'ho diu que em falta la furgo,ja m'ha dit que comenci a mirar,que el cotxe se'l vol emportar ella.

Molt bones a tots ja torno a ser per aqui, amb mi podeu comptar per fer km ja que no m'aguanto més, vull navegar...

Salutacions i felicitats per la vela Riky.

carli dijo:
Molt bones a tots ja torno a ser per aqui, amb mi podeu comptar per fer km ja que no m'aguanto més, vull navegar...

Salutacions i felicitats per la vela Riky.

Bones Carli, [saludo] [saludo] [saludo] [sing] [sing] [sing] jo tambe estic una mica [loco] [loco] [goofy] [goofy] [goofy] ,tinc unes ganas de sortir a navegar!!!!!a veure,aquesta es la meva ultima setmana a la feina que estic,despres comença la bona,jejeje, [loco] [loco] [loco] llavors tindre uns dies fins que comenci el curs de preparacio,jejeje,i els vull aprofitar a tope.L'altre dia amb l'€nrique em vaig recordar de tu,Salvi,Lluis,Carla,Eugeni,el teu cunyat,(Jordi?),en fi de tots/es menys Marius i un parell mes,en Marius ja navega ja...... [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] .A l'ampolla harieu disfrutat d'allo mes,vam planejar ficats als foot's com boixos i mes pla que Trabu,un dia de previ hem de fer una trobada alla,esta de conya i molt segur.
Per cert,suposo que tambe voldras tastar la vela oi?cap problema!!!,fins aviat!!!

Espero tornar a navegar lo mes rapid possible, quan la previsió es deixi.....

Tenim que preparar una quedada.

Salutados

Volver