Diumenge 29/11/2009 pinta molt bé.

Confirmat. Garbí per a tothom diumenge. No caldrà fer km ni suportar cues? Qué guay!

garbí amb pluja???? ummmm mes aviat será sur amb maretón de la muerte com l'ultim cop. Sino sera garbí amb nubolots [meparto]
Jo com estic mitg lisiat.... ara com entri be hem poso lo que faci falta al braç i vinc!

De 1 que poso la familia a la mitgdiada a les 19 que fan lo barça...poden sortir uns bons bordos! :mrgreen: :mrgreen: [bonk]

El "furmgol" comença bastante més tart de que es faci fosc, i si plou, doncs millor, ja estas dutxat quan surts!! Vinga va!! Tothom a l'aigua!

El que em fa por es que aquestes previsions de S ó SW a l'hivern i amb pluja no son gaire fiables.... almenys a Barna. Creuem els dits.... jo ja tinc ganes!!

mmmmm, a hores d'ara la previsió es prometedora. El que pasa es que al contrari que el garbí térmic d'estiu/primvara, aquest garbí amb pluja és una mica imprevisible. Però sóc optimista!! Si no, a Castelldefels, Malgrat, Palamós, Sant Pere....

Hi haurá algu a la Mar Bella, jo no se que fer, si anar-me'n a Fals Oals o a la Mar Bella..

bon dia nois... el busca marca 19sw a palamos... a malgrat encarano entra no fa massa sol pero tampoc esta negre.

Els que els quedin forçes d'ahir..... :mrgreen:

perdona la meva ignorància pero... que es marbella??? [ojos2] nomes bufa de palamos cap munt.... pero es molt d'hora.

Ja ja, la Mar Bella es la platja de Barna on esta la Base Nautica, dos espigons al nord del oPort Olímpic.

[aiba] [aiba] je je no conec massa barna...

Al final ha entrat per 6mts a malgrat pero mes mar que vent, trencadisses y dificultat per entrar i sortir.. jo he tornat cap a casa per all{o de fer punts.

bona sessió avui a port, amb mar completament pla, com sempre que arriba garbí, al matí a primera hora a les 9:00 ha estat molt "guapo" anava passat amb 97 lts i 4,7 després cap a les 10:45 ha punxat uns minuts i a partir de les 11:00 ha tornat a pujar i he montat 5,7 fins a les 12:30 que ja he anat a casa a jugar amb els nens, dinar i ara cap a veure el Barça.

es notava que avui fèia vent a tot arreu, pq a port hi havia molt poca gent, de 9:00 fins les 11:00 només estava jo a l'aigua, i després han entrat 3 persones més, la gent ha anat arribant tard.

A barna s'ha navegat a estones. Molt ratxejat, ha entrat cap a les 13:00-14:00 per 6.3. Lluny de la costa estava fort i he anat a muntar 5.3 però ha fet una baixada. Quant tothom plegaba ha tornat a entrar per 5.3 molt bé però ha durat només una estona. Malgrat tot, ha valgut la pena, hi havia onades per fer bons salts.

Volver